اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104276300619223

بلوک سیمانی سنگین

کد: 140104276300619223

https://bit.ly/3zckM7n

، شهریار , (اخبار رسمی): بلوک سیمانی سنگین مخلوطی از سیمان پرتلند، ماسه و آب است. سیمان پرتلند از انواع مقاوم سیمان است که ماده  اتصال ‌دهنده به شکل پودر ریز آسیاب شده و خاکستری ‌رنگ است که از سوزاندن و آسیاب کردن سنگ آهک و خاک رس ساخته می‌‌شود.

بلوک سیمانی سنگین
بلوک سیمانی سنگین

برای خرید انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین تنها کافیست با مشاورین و کارشناسان بلوک راد تماس بگیرید تا علاوه بر قیمت دقیق از مشاوره آن‌ها بهره‌مند شوید.

بلوک سیمانی سنگین یکی از انواع بلوک سیمانی پراستفاده در مصالح ساختمانی و صنعت ساختمان ‌سازی است. به دلیل وزن سنگین ‌تر این بلوک نسبت ‌به انواع بلوک سیمانی برای فضاهایی که وزن اهمیت چندانی ندارد استفاده می ‌شود.

اغلب برای دیوارکشی های باغ و حیاط، زیرزمین، انباری و به ‌طورکلی هر جایی ‌که مستقیماً با زمین در تماس باشد از آن استفاده می ‌شود. ضخامت، وزن و ابعاد این نوع بلوک سیمانی بسیار بیشتر از سایر انواع بلوک است و در نتیجه مقاومت آن نیز به‌ مراتب بالاتر است.

بلوک های سیمانی یک گزینه عالی برای دیوارهای جداکننده هستند، زیرا نصب سریع و آسانی دارند. همچنین گنجاندن آرماتورهای فولادی در آن به استحکام سازه می‌افزاید.

دیوارهای باربر خارجی و داخلی، دیوارهای پارتیشن، دیوارهای پانلی و دیوارهای مرزی از کاربردهای رایج بلوک های سیمانی توخالی هستند.

بلوک های بتنی جامد برای ساخت دودکش و شومینه مناسب هستند، اما برای دیوارهای بدون بار و دیوارهای باغ نیز به خوبی کار می کنند. از بلوک های بتنی در انواع پروژه های محوطه سازی کوچکتر نیز استفاده می شود. به عنوان مثال، بسیاری از ایده‌ های پاسیو فضای باز، شامل نشستن در فضای باز و بسیاری موارد دیگر.

ساختار بلوک سیمانی سنگین

بلوک سیمانی سنگین مخلوطی از سیمان پرتلند، ماسه و آب است. سیمان پرتلند از انواع مقاوم سیمان است که ماده  اتصال ‌دهنده به شکل پودر ریز آسیاب شده و خاکستری ‌رنگ است که از سوزاندن و آسیاب کردن سنگ آهک و خاک رس ساخته می‌ شود. زمانی‌ که با آب و ماسه مخلوط می‌ شود عناصر آن اعم از سیلیکات کلسیم و سایر اجزای آن با آب، هیدراته و ترکیب ‌شده و ساختاری سفت، سخت و مقاوم ایجاد می‌ کند. رایج ‌ترین سنگدانه برای ایجاد بلوک سیمانی سنگین مخلوطی از شن و ماسه است.

بلوک ‌های سیمانی را اغلب به شکل توخالی و با ایجاد فضای خالی می ‌سازند که همین امر سبب می ‌شود وزن سازه مقداری کاسته شود تا جابجایی و چینش آن آسان ‌تر شود و دومین دلیل این است که فضاهای خالی در بلوک‌ ها مقداری عایق طبیعی ایجاد می ‌کند و اجازه می‌ دهد که دوغاب در داخل ردیف ‌های بنایی ریخته شود.

استاندارد بلوک سیمانی سنگین

طبق استاندارد مصالح ساختمانی ایران اندازه استاندارد بلوک‌ های سیمانی ساختمانی باید 20×20×40 سانتی ‌متر باشد. چگالی این واحد بلوک بتنی در حدود ۲۱۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب است و وزنی در حدود ۱۳ تا ۱۵ کیلوگرم دارد. شکل ظاهری آن مستطیل‌ شکل است و جایگزین مناسبی برای آجر و سفال هستند.

قیمت بلوک سیمانی سنگین

از بین تمام انواع  محصولات بلوک، نوع سنگین آن از قیمت پایین تری برخوردار است. استفاده از ماسه در ساختار آن سبب قیمت مقرون به صرفه این سازه نسبت به نوع بلوک سبک شده است. البته ابعاد و فرایند تولید آن نیز در قیمت گذاری بلوک‌ها مؤثر است.

خرید بلوک سیمانی سنگین

خرید بلوک سیمانی سنگین علاوه بر قیمت نیاز به اطلاعات جامع و کامل در مورد نوع مورد نیاز شما دارد که بسته به پروژه شما ممکن است متفاوت باشد.

برای خرید انواع بلوک سیمانی سبک و سنگین تنها کافیست با مشاورین و کارشناسان بلوک راد تماس بگیرید تا علاوه بر قیمت دقیق از مشاوره آن‌ها بهره@مند شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بلوک سیمانی راد

مجتمع تولیدی راد با بیش از 10 سال تجربه در زمینه تولید انواع بلوک سیمانی سنگین و سبک و همچنین تولید کول چاه در ابعاد مختلف را دارد.

اطلاعات تماس
  • 091238*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان