اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105086324219318

رازهایی که فروشندگان کرکره برقی از شما پنهان می کنند.

راهنمای خرید کرکره برقی که باید قبل از خرید بخوانید

کد: 140105086324219318

https://bit.ly/3Jfemb0

، (اخبار رسمی): تا حالا شده به دلیل اطلاعات کمی که در یک موضوع دارید ضرر کنید؟ قبول دارم صنعت کمی پیچیده است و ما نمیتوانیم از همه چیز سر در بیاوریم و اصلا فرصتش را نداریم که بخواهیم همه چیز را یاد بگیریم ولی بهتر است قبل از خریدن یک سری چیزها مانند خرید کرکره برقی کمی بیشتر تحقیق کنید تا دچار مشکل نشوید.

راهنمای خرید کرکره برقی که باید قبل از خرید بخوانید
راهنمای خرید کرکره برقی | کرکره برقی لوکس هوکارت

بسیاری از کرکره های ارزان قیمت بازار از بیلیت هایی تولید می شوند که از طریق ذوب کردن ضایعات آلومینوم (قابلمه ، قوطی رانی و …) تولید می شوند که کیفیت و درجه سختی بسیار پایینی خواهند داشت.

1 - غالب موتورهای کرکره برقی که در ایران عرضه می شوند چینی هستند و البته گاهی سود جویان با نصب بر چسب های مختلف بنام موتور های آلمانی، ایتالیایی و … آن ها را با قیمت بالاتر می فروشند.

2 - بسیاری از نصاب ها و شرکت های غیر حرفه ای از تیغه ابتدایی و بست پلاستیکی حلزونی استفاده نمی‌کنند که از نظر فنی موجب اشکالاتی در نصب می شود لازم به ذکر است که تیغه ابتدایی و بست پلاستیکی حلزونی ( مخصوص شفت ) اولین بار توسط کارخانجات هوکارت جهت کاهش صدای کرکره و جلوگیری از بریدن کرکره از روی شفت، طراحی شده و به بازار عرضه شد و امروزه بسیاری از نصاب های کرکره برقی از آن استفاده می‌کنند. اما گاهی مشاهده می شود که برخی نصابان و شرکت ها برای راحتی کار خود به آسانی آن را حذف میکنند.

3 - هیچ محدودیتی در انتخاب رنگ کرکره برقی وجود ندارد این درحالیست که اغلب تولید کنندگان و فروشندگان توان تولید و عرضه رنگ های متنوع را ندارند فقط از رنگ سفید و گاهی نوار قرمز استفاده می‌کنند و سلیقه مشتری را لحاظ نمی‌کنند. در اغلب موارد هم مردم عادی و خریداران به اشتباه فکر می‌کنند که محدودیت انتخاب رنگ دارند و فقط بایستی رنگ سفید را خریداری کنند در حالیکه اینگونه نیست.

4 - چشمی و فلشر بسیار کاربردی و مهم هستند. اما اغلب نصاب ها و فروشندگان کرکره برقی به منظور رقابت در قیمت نهایی و ارزان کردن قیمت کل کرکره برقی، آن را حذف نموده و به خریدار پیشنهاد نمی‌کنند و این سبب شده تا در اکثر موارد خریداران از این امکانات بی خبر مانده و محروم شوند؛ این در حالیست که تقریبا بیشتر خریدارانی که به قابلیت چشمی و فلشر آشنا هستند، نسبت به اضافه کردن و نصب آن ها حساس بوده و تاکید می‌کنند.

اما چشمی و فلشر چه کاربردی دارند؟

سنسور یا چشمی و فلشر ( چشمک زن ) جزء لوازم جانبی کرکره برقی محسوب می شوند. زمانی که کرکره در حال حرکت به سمت پایین یا بالا باشد، چراغ فلشر بصورت چشمک زن علامت می دهد. هر وقت در حال حرکت کرکره به سمت پایین شخصی یا شئ از زیر آن حرکت کند، چشمی حرکت کرکره را متوقف خواهد کرد.

5 - کرکره ضد سرقت به چه کرکره برقی گفته می شود؟

اگر شما به دنبال کرکره برقی ایمن تر هستید توصیه می کنیم از کرکره های لوکس و ضد سرقت هوکارت استفاده نمایید. در این کرکره ها ما بین تیغه ها، غضروف های آلومنیومی بکار می رود. تیغه های غضروف دار خاصیت بسیار جالبی دارند اگر به هر دلیلی موتور و کرکره از کار بیفتد با فشار دادن کرکره از سمت پایین به بالا غضروف ها در داخل ریل گیر کرده و به هیچ عنوان کرکره بالا نمی رود (این یعنی خاصیت ضد سرقت) ؛ در صورتی که در تیغه کرکره های معمولی اگر از سمت بالا کرکره آزاد شود با فشار دادن کرکره از پایین به سمت بالا به راحتی کرکره از ریل در می آید.

6 - چه چیزهایی باعث میشود کرکره صدای بیشتری داشته باشد؟

کیفیت پایین موتور و یا اشکال کارکرد موتور، عدم تراز و شاقول بودن کرکره برقی، اشکال در قلاب تیغه کرکره برقی، فاصله نامناسب شفت و کرکره و... سایر ایرادات نصبی.

7 - هیچ ارزانی بی دلیل نیست : تولید کرکره برقی با آلومینیوم ضایعاتی

جنس کرکره برقی میتواند از ورق گالوانیزه و یا آلومنیوم باشد که در این بین کیفیت کرکره های آلومنیومی به کیفیت آلومنیوم آن بستگی دارد.

در نظر داشته باشید که شمش خالص آلومنیوم معمولا به صورت مکعب مستطیل است. در ساخت کرکره های با کیفیت، معمولا از بیلیت آلومنیوم ۶۰*۶۳ استفاده می‌کنند. ۶۰*۶۳ آلیاژ خاصی از آلومنیوم است که بصورت بیلیت ( استوانه های حدودا ۴۰ کیلویی ) ساخته شده و برای تولید پروفیل آلومنیوم در داخل دستگاه اکستروژن قرار می گیرد.

امروزه بسیاری از پروفیل کرکره های ارزان قیمت بازار از بیلیت هایی تولید می شوند که از طریق ذوب کردن ضایعات آلومینوم ( قابلمه، قوطی رانی و … ) تولید می شوند و بدیهی است که کیفیت و درجه سختی کرکره هایی که با این مواد اولیه تولید شوند بسیار پایین خواهد بود.

پیشنهاد میکنیم حتما قبل از خرید کرکره برقی مقاله جامع ترین راهنمای خرید کرکره برقی را مطالعه بفرمایید، در این مقاله به طور کامل همراه با ویدیوهای ضبط شده از خود کارخونه تمامی بخش های مهم کرکره برقی آموزش داده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایران کابر

ایران کابر ، یک فروشگاه متفاوت برای خرید محصولات ساختمانی ، مشاوره مثل یک دوست دلسوز ، مرجع فروش محصولات ساختمانی با قیمت اقتصادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]