اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106026373819318

مرحله اول خرید و نصب چهارچوب درب ضد سرقت مرحله دوم نصب درب بعد از پایان کار

خرید درب ضد سرقت به صورت دو مرحله‌ای

کد: 140106026373819318

https://bit.ly/3KkW6xG

، (اخبار رسمی): فرصتی ویژه برای سازنگان ساختمان، امکان فروش درب ضد سرقت به صورت دو مرحله ای فراهم شد. هنگام انجام مراحل بنایی انتهایی ساختمان چهارچوب درب ضد سرقت را نصب کنید و بعد از اتمام کار درب ضد سرقت را به چهارچوب متصل کنید. نیازی نیست در ابتدا هزینه پکیج کامل درب ضد سرقت را پرداخت کنید.

خرید درب ضد سرقت بصورت دو مرحله ای
خرید درب ضد سرقت به صورت دو مرحله‌ای

فرصتی ویژه برای سازنگان ساختمان، امکان فروش درب ضد سرقت به صورت دو مرحله ای فراهم شد، در مرحله اول تنها چهارچوب خریداری کنید.

امکان خرید دو مرحله‌ای در ایران کابر برای سهولت کار سازندگان گرامی فراهم شده هم اکنون میتوانید برای خرید درب ضد سرقت بصورت دو مرحله‌ای اقدام کنید.

برای مشاهده و خرید درب ضد سرقت کلیک کنید.

امکان نصب تمامی طرح ها به این چهارچوب ها که به صورت کف 14 و کف 18 عرضه میشوند فراهم است؛ یعنی اگر در انتهای کار تصمیم گرفتید طرح درب‌ها را تغیر دهید این امکان به راحتی برای شما امکان پذیر است. در بسیاری از فروشگاه ها شما تنها میتوانید درب ضد سرقت را بصورت پکیج کامل تهیه کنید چرا که آنها به همان صورت دپو تهیه کرده اند و به فروش می‌رسانند و امکان فروش جدا برای آنها میسر نیست.

درب ضد سرقت به طور معمول به چه صورت بفروش می‌رسد؟

درب ضد سرقت بطور معمول بصورت پکیج کامل درب ضد سرقت که شامل درب متصل به چهارچوب ، یراق آلات ضد سرقت و قفل متصل به درب تحویل داده می‌شود. از این پس میتوانید در ابتدای کار تنها چهارچوب درب را سفارش دهید بعنی فقط قیمت چهارچوب را پرداخت کنید و بعد از اتمام پروژه درب‌ها را بصورت جداگانه با طرح دلخواه خود خریداری نمایید برای مشاهده کلیک کنید.

نکته قابل توجه دیگر اینکه به دلیل اصلاح ساختار چهارچوب‌های ضد سرقت یک میله اضافه تر به پایین چهارچوب اضافه شده تا در هنگام حمل چهارچوب آسیب نبیند پس بدون نگرانی از آسیب دیدن چهارچوب از همه جای ایران میتوانید ثبت سفارش انجام دهید.

ارسال به سراسر کشور از طریق باربری و تحویل درب کارخونه.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایران کابر

ایران کابر ، یک فروشگاه متفاوت برای خرید محصولات ساختمانی ، مشاوره مثل یک دوست دلسوز ، مرجع فروش محصولات ساختمانی با قیمت اقتصادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]