اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106096390119318

کد تخفیف خرید شیرآلات بهداشتی برند تیرگان و شیر زرین

خرید شیرآلات بهداشتی برند، زیر قیمت بازار

کد: 140106096390119318

https://bit.ly/3CN8YLd

، (اخبار رسمی): در این مطلب قصد داریم کد تخفیف ویژه ی خرید انواع شیرآلات بهداشتی در طرح ها و سلیقه های مختلف ارائه دهیم تا بتوانید شیرآلات بهداشتی منزل خود را زیر قیمت بازار تهیه کنید. این کد تخفیف شامل 10 درصد تخفیف ویژه خرید شیرآلات بهداشتی برند تیرگان و شیر زرین در سایت ایران کابر میباشد.

خرید شیرآلات بهداشتی برند زیر قیمت بازار
خرید شیرآلات بهداشتی برند، زیر قیمت بازار

هم اکنون میتوانید با کد تخفیف takhfifaneh تمامی شیرآلات بهداشتی را اعم از ست کامل شیرآلات، شیر ظرفشویی، شیر روشویی، شیر توالت و شیر دوش را با 10 درصد تخفیف از سایت ایران کابر تهیه کنید.

اگر قصد خرید شیرآلات بهداشتی دارید ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید. هم اکنون میتوانید با کد تخفیف takhfifaneh تمامی شیرآلات بهداشتی را اعم از ست کامل شیرآلات ، شیر ظرفشویی ، شیر روشویی ، شیر توالت و شیر دوش را با 10 درصد تخفیف از سایت ایران کابر تهیه کنید.

برای خرید تنها کافیست کد تخفیفانه را کپی کرده و وارد لینک خرید شیرآلات بهداشتی شوید و محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و در قسمت سبد خرید کد تخفیف خود را وارد کنید تا اعمال شود و تمام! بعد از تکمیل فرم ثبت سفارش و پرداخت اینترنتی ، سفارش شما با موفقیت ثبت می شود. ارسال برای تهران یک الی دو روزه و برای شهرستان ها در طی دو روز کاری تحویل اداره پست داده میشود.

  • تمامی شیرآلات دارای 5 سال گارانتی شرکتی هستند.
  • دارای علامت استاندارد ایران و ۵ سال گارانتی بی قید و شرط است.
  • کیفیت عالی و زیبایی منحصر بفرد
  • رنگ های سفید شیر آلات با روش الکترواستاتیک و رنگ های طلایی بصورت آبکاری در خلا (PVD) ایجاد شده است.

دستور العمل های شست و شوی شیرآلات:

امــروزه بــراق بــودن شیرآلات و درخشــندگی ســطح آن بــا توجــه بــه اینکــه یکــی از ویژگیهــای دکوراســیون خانــه محســوب میشــود و بــه طــول عمــر شــیرآلات کمــک می کنـد بسـیار مـورد اهمیـت قـرار گرفتـه اسـت. اینـکار بـه چنـد روش سـاده انجـام میشــود کــه در ادامــه بــه توضیــح آنهــا میپردازیــم:

  • کـرده و بـر روی سـطوح شیرآلات بکشـید.اجازه دهیـد محلـول بـه مـدت یـک سـاعت ِ مصـرف محلـول برابـر آب و سـرکه اسـت. پارچـه ای تمیـز و نـرم را آغشـته بـه محلـول بـر روی سـطوح شیرآلات باقـی بمانـد و در نهایـت بـا پارچـه ای خشـک، سـطوح را پـاک کنیـد.
  •  اسـتفاده از ترکیـب ۴/۱ فنجـان جـوش شـیرین و ۲ قاشـق غذاخـوری آب گـرم اسـت تـا یـک ترکیـب خمیـری بـه دسـت بیایـد. پارچـه یـا مسـواکی نـرم را بـه خمیـر آغشـته کـرده و آن را روی تمـام سـطوح شـیرآلات بکشـید. در انتهـا شیرآلات را بـا آب سـرد شسـته و بـا پارچـه ای تمیـز ، سـطوح را خشـک کنیـد.
  • محلــول آب و صابــون یا مایــع ظرفشــویی اســت. پارچــه ای تمیــز و نــرم را آغشــته بــه محلـول کـرده و بـر روی تمـام سـطوح شیرآلات بکشـید. در انتهـا شیرآلات را بـا آب سـرد شسـته و بـا پارچـه سـطوح را پـاک کنیـد.

رعایت نکات زیر الزامیست:

  •  از تمـاس مسـتقیم شــیرآلات بـا شـوینده هـای اسـیدی و قلیایـی و بخـارات ناشـی از آن بپرهیزیــد و اگــر بــرای پــاک کــردن ســطوح دیگــر مجبــور بــه اســتفاده از اســید هســتید، پارچــه ای را برداشــته و آن را کامــا خیــس کنیــد و روی تمامــی قســمت هـای شــیرآلات قـرار دهیـد. همچنیـن میتوانیـد بـا اسـتفاده از پالسـتیک تمـام سـطح شــیرآلات را بپوشــانید.
  • ۲- بــرای جلوگیــری از ایجــاد خــش و یــا برداشــته شــدن آبــکاری ســطح شــیرآلات از تمــاس جســم زبــر و خشــن بپرهیزیــد.
  • ۳- حداقــل ماهــی یکبــار ســطوح شــیرآلات را شستشــو دهیــد تــا از ایجــاد رســوب بــر روی آنهــا جلوگیــری شــود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایران کابر

ایران کابر ، یک فروشگاه متفاوت برای خرید محصولات ساختمانی ، مشاوره مثل یک دوست دلسوز ، مرجع فروش محصولات ساختمانی با قیمت اقتصادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]