اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106016371719318

با پایین آمدن قیمت ارز قیمت درب های ضد سرقت بعد از مدتها کاهش پیدا کرد.

قیمت درب ضد سرقت کاهش یافت

کد: 140106016371719318

https://bit.ly/3wpJC1I

، (اخبار رسمی): چند روزی است که شاهد کاهش قیمت ارز و مواد اولیه در بازار هستیم که سبب کاهش قیمت بسیاری از محصولات از جمله محصولات چوبی و قیمت درب‌های ضد سرقت و اتاقی شده است.

قیمت درب ضد سرقت کاهش یافت
قیمت درب ضد سرقت کاهش یافت

روند رو به رشد قیمت‌ها که در ماه‌های اخیر شاهد آن بوده‌ایم منجر شد تا در مدت نسبتا کوتاهی، قیمت مصالح و محصولات ساختمانی رشد چشمگیری را تجربه کند. این مساله سبب پریشانی و نگرانی بسیاری از شرکت‌های عمرانی و سازندگان شد.

با کاهش قیمت ارز و مواد اولیه می‌توانیم شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار باشیم . برای خرید محصولات ساختمانی و بخصوص خرید درب ضد سرقت و داخلی بهتر است قبل از خرید حتما مقایسه قیمت دقیقی داشته باشید. برای استعلام قیمت درب ضد سرقت و محصولات ساختمانی کلیک کنید.

از نام درب‌های ضد سرقت می‌توان به استحکام بیشتر این درب‌ها نسبت به درب‌های داخلی پی برد. ساختار خاص این درب‌ها ان را ایمن و غیر قابل نفوذ می‌کند.

در ساختار داخلی درب های ضد سرقت کلاف های فلزی قرار می گیرد که درب را در مقابل بسیاری از آسیب‌ها مثل ضربه غیر قابل نفوذ می‌کند. این کلاف‌های فلزی یا از ورق های خم شده و یا از قطعات جوش خورده تشکیل می‌شوند و در ساختار درب های ضد سرقت جاگذاری می‌شوند.

کلاف‌های آهنی بکار رفته در ساختار درب‌های ضد سرقت ایران کابر از ورق‌های ۰/۷ ساخته می‌شود. به علاوه در چهار گوشه ساختار این درب‌ها میله‌های آهنی به صورت مورب قرار می‌گیرد به این آهن‌ها لچکی گفته می‌شود.

 علاوه بر کلاف‌های آهنی در وسط درب‌ها حداقل دو شاخه آهنی قرار می‌گیرد. وجود این شاخه‌های فلزی به صورت افقی در ساختار درب به استحکام بیشتر درب‌ها منجر می‌شود. به علاوه ضخامت در بهای ضد سرقت به طور معناداری از درب‌های داخلی بیشتر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایران کابر

ایران کابر ، یک فروشگاه متفاوت برای خرید محصولات ساختمانی ، مشاوره مثل یک دوست دلسوز ، مرجع فروش محصولات ساختمانی با قیمت اقتصادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]