اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105276364019318

خرید درب ضد سرقت ایرانی

تفاوت انواع درب ضد سرقت

کد: 140105276364019318

https://bit.ly/3T3J6QR

، (اخبار رسمی): در این مقاله به نکات اساسی میپردازیم که نیاز است حتما قبل از خرید درب ضد سرقت از آنها اطلاع یابید.این نکات شامل ساختار و جنس درب های ضد سرقت، کلاف درب، نحوه فروش و قیمت گذاری آن است.

تفاوت انواع درب ضد سرقت
تفاوت انواع درب ضد سرقت

در بیشتر فروشگاه‌ها درب ضد سرقت بصورت پکیج کامل شامل درب متصل به چهارچوب، قفل و یراق ضد سرقت به فروش میرسد.

درب ضد سرقت از چند بخش اساسی تشکیل شده که عبارت است از چهارچوب، کلاف درب، ضخامت ورق رویه درب، جنس روکش و یراق آلات.

در بیشتر فروشگاه ها درب ضد سرقت به صورت پکیج کامل شامل: درب متصل به چهارچوب، قفل و یراق ضد سرقت به فروش میرسد.

چهارچوب درب ضد سرقت از پروفیل آهنی تهیه شده که معمولا در رنگ های مشکی، ونگه و سفید موجود است و متناسب با رنگ و طرح درب انتخاب می شود. 

همه  درب ها دارای کلاف، چهارچوب، قفل و دستگیره هستند.

کلاف

 یکی از اساسی ترین تفاوت های درب های داخلی با درب های ضد سرقت در جنس کلاف آنهاست، بطوریکه در درب های ضد سرقت، این کلاف از جنس آهن و در درب های داخلی جنس این کلاف از چوب است. به همین دلیل است که شکستن درب های ضد سرقت بسیار سخت است. اندازه استاندارد این کلاف آهنی ۴ × ۸ سانتی متر است.

نکته مهم: کلاف درب های ضد سرقت علاوه بر اینکه آهنی هستن یه سری آپشن هایی دارند که مقاومت اونها رو چند برابر میکند. اول پروفیل های آهنی وسطی هستن که ضخامتشان ۲ × ۲ سانت و در وسط کلاف قرار میگیرد. دوم لچک ها هستند که در تعیین قیمت درب خیلی مهمند. این لچک ها آهنایی هستن که در گوشه ها بصورت مورب قرار می گیرند.

اندازه درب ضد سرقت همه جا استاندارد است ولی امکان سفارشی سازی هم وجود دارد، عرض استاندارد برای این درب ها ۱۰۵ یا ۱۱۰ سانتی متر است و ارتفاع استاندارد ۲۱۰ سانتی متر است و درب ها بصورت تک لنگه، یک و نیم لنگه و دو لنگه در بازار موجود هستند که در درب های دو لنگه عرض استاندارد برای هر درب ۱۰۰ سانتی متر و در درب های یک و نیم لنگه عرض و ارتفاع استاندارد به ترتیب ۱۴۰ و ۲۱۰ سانت هستند. 

روکش درب‌ها 

یکی دیگر از قسمت های مهم درب روکش است. روکش درب ها از هر جنسی که باشد میتواند ضخامت های متفاوتی داشته باشد و طبیعی است که هر چقدر ضخامت روکش بیشتر شود مقاومت درب و قیمت آن بیشتر میشود.

در روکش درب معمولا از ام دی اف استفاده میشود که بیشتر درب های ضد سرقت ایران کابر موجود است از ام دی اف ۸ میل (میلی متر) که ضخامت قابل توجهی دارد استفاده شده (ضخامت ورق MDF در انواع درب ضد سرقت میتواند ۵ میل یا ۸ میل باشه). برای طرح دادن روی درب ها روش های مختلفی وجود دارد و میتوان با CNC طرح های فرورفتگی ایجاد کرد یا برای ایجاد طرح های برجسته از PVC، راش، بلوط، گردو یا چوب های دیگر استفاده میشود.

 قیمت درب هایی که روی روکش آنها PVC کار شده یا اصطلاحا روکش PVC هستند نسبت به طرح های چوب ارزان تر هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایران کابر

ایران کابر ، یک فروشگاه متفاوت برای خرید محصولات ساختمانی ، مشاوره مثل یک دوست دلسوز ، مرجع فروش محصولات ساختمانی با قیمت اقتصادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]