اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107046543319318

پارکت های فاخر طرح چوب با قیمت مناسب

معرفی پارکت های طرح چوب پی وی سی ، انواع پارکت PVC

کد: 140107046543319318

https://bit.ly/3LWhlGH

، (اخبار رسمی): اگر قصد پارکت کردن منزل یا محل کار خود را دارید ، کف پوش پی وی سی میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. طرح بندی و رنگ بندی متنوع متناسب با سلیقه مشتریان با قیمت مناسب و عمر و دوام بیشتر نسبت به پارکت های چوبی.

این کفپوش های پی وی سی در انواع طرح های ساده و طرح چوب موجود هستند و ظاهری کاملا مشابه کفپوش ها و پارکت های چوبی و کلاسیک ایجاد می کنند.

کفپوش ها یکی از عناصر مهم دکوراسیون داخلی به شمار می روند و جلوه و نمای خاصی به فضای داخلی ساختمان می دهند. از آنجایی که کفپوش های چوبی از قیمت بالایی برخوردار هستند و علاوه بر قیمت بالا در برابر رطوبت مقاوم نیستند و در برخورد با آب و رطوبت در مدت زمان طولانی آسیب می بینند. کفپوش های پی وی سی از جنس پلاستیک هستند و در برابر رطوبت و آب مقاوم هستند.

این کفپوش های پی وی سی در انواع طرح های ساده و طرح چوب موجود هستند و ظاهری کاملا مشابه کفپوش های چوبی و کلاسیک ایجاد می کنند. برای مشاهده انواع کفپوش ساختمان کلیک کنید.

کفپوش ها به دو صورت در بازار موجود هستند : 1- بصورت رولی  2- بصورت تایل کفپوش  که به طور کلی نوع دوم یعنی تایل کفپوش محبوب تر و پر کاربرد تر است.

ضخامت کفپوش ها میتواند متفاوت باشد که بسته به ضخامت تایل قیمت آن متفاوت است. معمولا کفپوش ها در ضخامت های 0.6 تا 2 میلی متر موجود هستند که هر چقدر ضخامت آنها بیشتر می شود ، قیمت تایل افزایش پیدا میکند.

مزایای کفپوش PVC :

  • قیمت مناسب تر نسبت به کفپوش های چوبی
  • ضد آب و رطوبت
  • عمر طولانی
  • با دوام
  • طرح و رنگ بندی متنوع
  • متناسب با سلیقه مشتری

اگر قصد پارکت کردن منزل یا محل کار خود را دارید ، کف پوش پی وی سی میتواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد. طرح بندی و رنگ بندی متنوع متناسب با سلیقه مشتریان با قیمت مناسب و عمر و دوام بیشتر نسبت به پارکت های چوبی.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی ایران کابر

ایران کابر ، یک فروشگاه متفاوت برای خرید محصولات ساختمانی ، مشاوره مثل یک دوست دلسوز ، مرجع فروش محصولات ساختمانی با قیمت اقتصادی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]