اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140105316369719100

خرید انواع لامپ زنون

کد: 140105316369719100

https://bit.ly/3AgCm9y

، (اخبار رسمی): شما می توانید با مراجعه به سایت ربانی پارت و تماس باهمکاران ما بهترین قطعات خودرو های کیا و هیوندا که شامل لامپ زنون را از فروشگاه ربانی پارت به صورتی آنلاین یا حضوری خریداری کنید.

خرید انواع لامپ زنون
خرید لوازم یدکی کیا

چراغ‌های زنون خودرو های سراتو، سانتافه، سورنتو، تمامی خودرو های کیا و هیوندا به کار میروند با پیشرفته‌ترین فناوری‌ها بهترین هستند و در طول عمر خود سطح رضایت زیادی از مشتریان برخوردار شده اند.

تاریخچه مختصری در خصوص لامپ های زنون کیا و هیوندا

چراغ های زنون که در دهه 1940 توسعه یافتند، در سال 1951 توسط سازنده روشنایی آلمانی  Osram معرفی شدند. آنها جایگزینی خوشایند برای لامپ قوس کربنی ناکارآمد بودند و امروزه هنوز در سینماهای سراسر جهان استفاده می شوند. بی ام و سری 7 1991 اولین خودرویی بود که از زنون برای روشن کردن مسیر خود استفاده کرد.

چراغ های جلو زنون چیست و چگونه کار می کند

چراغ های هالوژن در خودروهای مدرن محبوب ترین هستند زیرا می توانند سازش خوبی بین قیمت و عملکرد ایجاد کنند. آنها چندین دهه است که وجود دارند، اما طراحی اولیه آنها هنوز در بسیاری از خودروهای جدید تا به امروز مورد استفاده قرار می گیرد.

چراغ های زنون بسیار متفاوت از هالوژن هستند و به لطف رنگ آبی که از خود پخش می کنند، در جاده ها قابل تشخیص هستند. آنها از قوس الکتریکی بین دو الکترود به جای یک رشته برای تولید نور استفاده می کنند و اغلب به عنوان چراغ های تخلیه با شدت بالا شناخته می شوند. گاز زنون به این دلیل استفاده می شود که به ایجاد قوس بین الکترودها (و در نتیجه ایجاد نور) در دماهای پایین تر کمک می کند، اما زمانی که لامپ به درجه حرارت برسد اهمیت کمتری پیدا می کند.

طبق قانون انگلستان، چراغ های زنون مجاز نیستند. با این حال، مقررات تأیید نوع اروپایی به آنها اجازه می دهد، و بنابراین باید در خودروهای اتحادیه اروپا ثبت شده در بریتانیا مجاز باشند.

مزایا و معایب چراغ های زنون

مزایا:

  • لامپ زنون در مقایسه با حداقل استاندارد قانونی تا 200 درصد روشنایی بیشتری تولید می‌کنند.
  •  در دمای رنگی چشمگیر و مصرف انرژی کمتر و عمر طولانی‌تری نسبت به لامپ‌های هالوژن دارند
  • طول عمرلامپ های زنون می‌توانند تا 10 سال دوام بیاورند و ذهن خوبی را به وجود آورند
  • بسیار سفید است و می تواند محیط های تاریک را بسیار بهتر از چراغ های هالوژن روشن کند
  • انرژی کارآمد

معایب:

  •  قیمت بالا
  •  زنون را نمی توان در چراغ های مه شکن استفاده کرد
  • مصرف انرژی بالا؛ مبدل های انرژی اضافی باید نصب شوند

بهترین برندهای چراغ زنون

Cougar

یک برند معروف است که بسیاری از قابل اعتمادترین و پیشرفته ترین چراغ های LED را برای خودروها تولید می کند. این شرکت چراغ‌های جلو را از مواد درجه یک می‌سازد که دوام بیشتری دارند و دوام بیشتری خواهند داشت. آنها مدت زیادی است که وجود دارند، با این حال محصولات آنها هنوز برای مصرف کنندگانی که اطلاعات کمی در مورد آنها دارند، بسیار جدید به نظر می رسد.

این چراغ های زنون دارای دو سال گارانتی و همچنین پشتیبانی مادام العمر از سوی سازنده است. علاوه بر آن، نصب و استفاده از آنها بسیار آسان است، شما به سادگی باید آنها را وصل کنید و از قدرت آنها لذت ببرید. تنها نکته منفی این است که این لامپ ها بسیار گران هستند، به همین دلیل است که بسیاری از مردم معمولاً چراغ های هالوژن را به جای آن ترجیح می دهند.

 HID

این یک گزینه عالی برای کسانی است که می خواهند چراغ زنون خود را به صورت عمده خریداری کنند. آنها بهترین قیمت و بالاترین کیفیت را ارائه می دهند که آنها را به یکی از محبوب ترین مارک های موجود تبدیل می کند. این شرکت یکی از تامین کنندگان برتر لامپ های HID در بازار به شمار می رود. آنها طیف گسترده ای از انواع لامپ HID، از جمله چراغ های لامپ رنگی و کیت های پروژکتور دارند. محصولات آنها دارای ضمانت کیفیت بالا هستند. اگر می خواهید لامپ های زنون خود را به صورت عمده خریداری کنید، این مارکی است که باید به آن توجه کنید.

KENSUN HID

یکی از محبوب ترین شرکت هایی که چراغ های زنون را تولید می کند Kensun است. آن‌ها سال‌هاست که در این تجارت فعالیت می‌کنند و محصولاتشان یکی از بهترین‌های بازار امروزی است. در میان تمام تجهیزات روشنایی خودرو، آنها برخی از درخشان ترین چراغ های زنون روی زمین را می سازند.

آنها جزو بهترین لامپ های زنون در جهان هستند. آنها در انواع و اندازه های مختلف وجود دارند، که این امکان را برای شما فراهم می کند تا یک چراغ زنون مناسب برای مجموعه چراغ جلوی اتومبیل خود پیدا کنید.
خرید لوازم یدکی کیا و هیوندا در فروشگاه اینترنتی ربانی پارت

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]