اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286533517791

خرید بهترین سشوار آرایشگاهی

کد: 140106286533517791

https://bit.ly/3DFXBoR

، (اخبار رسمی): سشوار حرفه­‌ای آرایشگاهی جزء وسایل کاربردی و مورد نیاز در هر آرایشگاه و سالن زیبایی است و قطعا آرایشگران که کارشان آرایش و حالت دادن به مو است.

خرید بهترین سشوار آرایشگاهی
خرید سشوار

به یک دستگاه سشوار حرفه ای نیاز دارد تا بتوانند انواع مختلف مدل­ های مو مثل صاف و لخت کردن مو، حالت ویو و موج دار کردن مو، براشینگ و حجیم کردن موها را ایجاد کنند. بنابراین اگر قصد خرید سشوار آرایشگاهی خوب و مناسب دارید بهتر است با برندها و ویژگی­ های یک سشوار حرفه ­ای مناسب آشنا شوید تا یک خرید خوب و آگاهانه داشته باشید که نیازهای شما را برطرف کند.

5 نکته مهم که در هنگام خرید سشوار آرایشگاهی مناسب باید به آن توجه کنید:

موتور سشوار

موتور سشوارها به دو نوع AC و DC تقسیم می­شوند.

سشوارهای موتور سبک یا DC برای مصرف خانگی مناسب است.

سشوارهای موتور سنگین یا AC برای مصرف آرایشگاهی مناسب است.

این سشوارها به خاطر مقاومت بالا در برابر روشن بودن مداوم و استفاده طولانی مدت برای کار در آرایشگاه ­ها و سالن­ های زیبایی بسیار مناسب است.

قدرت موتور سشوار (وات)

میزان قدرت موتور سشوار یا توان مصرفی سشوار که به آن وات می­گوییم در خرید سشوار مهم می­باشد. هرچقدر میزان قدرت موتور سشوار بیشتر باشد دوام و طول عمر سشوار هم بیشتر می­شود.

برای مصارف خانگی معمولا قدرت 2000 وات مناسب می­باشد.

برای مصارف حرفه ­ای و آرایشگاهی هم انتخاب و خرید سشوارهای حرفه­ ای و قوی با قدرت بالای 2000 وات مناسب می­باشد.

فناوری تولید یون در سشوار

فناوری آیونیک و تورمالین در سشوارها باعث تولید یون منفی می­شود. این فناوری الکتریسته ساکن مو را از بین برده و مانع از وز شدن موها می­شود. همچنین باعث می­شود موها بهتر و سریعتر خشک شده و در عین حال چربی طبیعی داخل تارهای مو حفظ شود. در ضمن موها مدت زمان کمتری در برابر گرمای سشوار قرار گرفته و از آسیب دیدگی موها جلوگیری می­کند. در نتیجه باعث افزایش مقاومت و میزان درخشندگی موها هم می­شوند.

سرعت پرتاب باد سشوار و تنظیم درجه حرارت

کنترل سرعت باد سشوار، تنظیم درجه حرارت سشوار و داشتن باد سرد در یک سشوار خوب الزامی است، به خصوص اگر قصد خرید سشوار حرفه ­ای آرایشگری را دارید. چونکه شما می­توانید با توجه به جنس و نوع موهای مشتری میزان حرارت مناسب را برای خشک کردن و حالت دادن به موها انتخاب کنید تا آسیبی به موها نرسد. برای موهای نازک و لخت بهتر است از درجه حرارت پایین و برای موهای فر و مجعد از درجه حرارت بالای سشوار استفاده کنید. همچنین تنظیم سرعت پرتاب باد سشوار در خشک کردن سریعتر و حالت دادن بهتر به موها بسیار موثر است.

آرایشگران حرفه ­ای از ویژگی باد سرد سشوار و Cool Shot برای سرعت بخشیدن به کار خود، تثبیت حالت موها و برای براشینگ مو زیاد استفاده می­کنند. همچنین استفاده از باد سرد سشوارها باعث می­شود که موها نرم تر شده، حالت درخشان و براق پیدا کنند و از آسیب دیدن موها جلوگیری می­کند.

لوازم جانبی سشوار

سشوارهای حرفه ای آرایشگاهی دارای سری­ های مختلفی هستند. مثل سری متمرکز کننده، دیسپانسر و ماساژور که هر کدام کاربرد متفاوتی دارند.

دو سری مهم دیسپانسر و متمرکز کننده باد برای براشینگ مو زیاد استفاده می­شوند. سری متمرکز کننده باد سشوار که برای بهتر صاف کردن موها و سری دیسپانسر که برای حالت دادن به موهای فر و مجعد استفاده می­شوند. همچنین اندازه طول سیم سشوار برای راحتی کار و حرکت آزادانه آرایشگر مهم است. طول سیم یک سشوار خوب آرایشگاهی معمولا 2 متر می­باشد. برخی از سشوارها دارای حلقه آویختن سشوار هم می­باشد.

همان طور که گفته شد سشوارهای آرایشگاهی ویژگی­ های مختلفی دارند و در انواع برندها در بازار موجود می­باشند. بنابراین بهتر است در هنگام خرید سشوار برندی را انتخاب کنید که از نظر مصرف کنندگان و آرایشگران محبوب و پرطرفدار باشد تا تمام نیازهای شما را برطرف کند.

ما در فروشگاه اینترنتی ایومارکت evemarket.shop چندین مدل از بهترین و پرفروش ترین برندهای سشوار آرایشگاهی را به شما معرفی می­کنیم. تا یک خرید خوب و با قیمت مناسب داشته باشید.

معرفی 13 مدل از بهترین سشوارهای حرفه ای آرایشگاهی موجود در بازار :

  • سشوار حرفه ای زلموند DY55Zelmond
  • سشوار حرفه ای وال سوپر درای WAHL SUPER DRY
  • سشوار حرفه­ ای رمینگتون AC9096 سری ابریشم  REMINGTON
  • سشوار سیترونال 8090  CITRONAL
  • سشوار رمینگتون AC5911REMINGTON
  • سشوار حرفه­ ای مس 9711  MESS
  • سشوار پلازا 9700  Plaza
  • سشوار حرفه ­ای رمینگتون AC9140 سری پرولوکس  REMINGTON
  • سشوار رمینگتون AC9300 سری شاین تراپی  REMINGTON
  • سشوار رمینگتون AC8820REMINGTON
  • سشوار پروویو 3104  ProWave

انواع سشوار حرفه ای آرایشگاهی، ریش تراش، فر کننده مو، سشوار برس دار، لیزر خانگی، ماشین اصلاح، اتو مو و...  از بهترین برندها با کیفیت بالا و قیمت مناسب همراه با گارانتی معتبر شرکتی را می­توانید از فروشگاه اینترنتی ایو مارکت تهیه کنید.   

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 028332*****
[نمایش اطلاعات]