اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010725677519725
در دسترس نیست

پاسخ مشاوران کنکاش به سؤالات متداول درباره پاسپورت دومینیکا

کد: 14010725677519725

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله به سوالات پرتکرار متقاضیان برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری پاسخ داده‌ایم.

پاسخ مشاوران کنکاش به سؤالات متداول درباره پاسپورت دومینیکا
پاسخ مشاوران کنکاش به سؤالات متداول درباره پاسپورت دومینیکا

دومینیکا جزیره‌ای زیبا و پر از جاذبه‌های طبیعی در دریای کارائیب است. برنامه اخذ پاسپورت دومینیکا یکی از معتبرترین برنامه‌های شهروندی اقتصادی در دنیا است که اولین‌بار در سال ۱۹۹۳ معرفی شد و در طول این سال‌ها بهبود پیدا کرد. دولت دومینیکا سرمایه افراد را در زیرساخت‌هایی مثل گردشگری، ساخت بیمارستان، ساخت مدرسه و... وارد می‌کند تا بتواند کشور را توسعه دهد.

مشاوران کنکاش در این مقاله به سؤالات رایج متقاضیان برنامه سرمایه‌گذاری دومینیکا پاسخ داده‌اند.

از چه روشی می‌توانیم برای اخذ پاسپورت دومینیکا اقدام کنیم؟ دو روش برای دریافت پاسپورت دومینیکا وجود دارد که به شرح زیر است:

کمک بلاعوض به دولت دومینیکا

در این گزینه، متقاضی باید ۱۰۰ هزار دلار آمریکا به صندوق دولت دومینیکا کمک کند. درصورتی‌که متقاضی بخواهد اعضای خانواده تحت تکفل و واجد شرایط را هم وارد پرونده کند، باید به‌ازای هر نفر، هزینه مشخصی را علاوه بر هزینه اولیه بپردازد. مبلغ پرداختی شما بنا بر صلاحدید دولت در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، ساخت‌وساز و... خرج شود.

 سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دولت

در گزینه دوم، سرمایه‌گذاران می‌توانند با سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۲۰ هزار دلار آمریکا در پروژه‌های مورد تأیید دولت، تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت کنند. پروژه‌های مورد تأیید دولت معمولاً هتل‌ها و استراحتگاه‌ها هستند که به خاطر تقویت زیرساخت‌های گردشگری به سرمایه‌گذاران پیشنهاد می‌شوند. در این گزینه برخلاف گزینه کمک بلاعوض، افراد وابسته هزینه زیادی به پرونده اضافه نمی‌کنند، در نتیجه پیشنهاد می‌شود خانواده‌ها از این گزینه و افراد مجرد از گزینه کمک بلاعوض استفاده کنند.

آیا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های دولت دومینیکا هوشمندانه است؟ شما باتوجه‌به شرایط و بودجه‌ای که دارید، باید با کمک نماینده منتخبتان درباره این موضوع تصمیم‌گیری کنید، اما یکی از نکاتی که باید در نظر بگیرید این است که هنگام سرمایه‌گذاری در این پروژه‌ها، بعد از گذشت مدت‌زمان مشخصی می‌توانید سرمایه خود را از پروژه بیرون بکشید و اصل سرمایه خود را دریافت کنید. یعنی در عین اینکه تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت کرده‌اید، سرمایه‌ای را هم از دست نداده‌اید. این موضوع باعث جذب افراد زیادی به این گزینه می‌شود.

یکی دیگر از موارد قابل‌توجه، حضور پروژه‌های شرکت‌های معروفی مانند کمپینسکی و هیلتون در این برنامه است. به طور مثال، اگر در پروژه هتل هیلتون دومینیکا سرمایه‌گذاری کنید، علاوه بر اینکه تابعیت و پاسپورت دومینیکا را دریافت می‌کنید، به شما کارت طلایی عضویت هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون داده می‌شود که در همه شعبه‌های این هتل در سراسر دنیا قابل‌استفاده است.

مزایای برنامه اخذ تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‎گذاری چیست؟ با شرکت در این برنامه به‌غیراز اخذ تابعیت، مانند هر شهروند دیگری از حقوق زندگی، کار و تحصیل در دومینیکا برخوردار خواهید بود و می‌توانید با دریافت پاسپورت این کشور به بیش از ۱۴۴ کشور دنیا از جمله منطقه شنگن بدون ویزا سفر کنید.

این کشور برای راه‌اندازی کسب‌وکار و تجارت هم بسیار مناسب است، چون حداقل مالیات را می‌گیرد و هیچ‌گونه مالیاتی بر ثروت، هدیه، ارث و درآمد خارجی ندارد.

آیا برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا شرط حضور دارد؟ خیر، لازم نیست قبل یا بعد از اخذ تابعیت در دومینیکا اقامت داشته باشید.

آیا قبل از اخذ تابعیت باید به دومینیکا سفر کنیم؟ خیر، شما مجبور نیستید در طول فرایند درخواست به دومینیکا سفر کنید و همه کارها توسط نمایندگان مجاز دولت دومینیکا انجام می‌شوند.

آیا برای اخذ تابعیت دومینیکا باید در مصاحبه شرکت کنیم؟ خیر، متقاضیان این برنامه ملزم به مصاحبه نیستند.

روند دریافت تأییدیه برای درخواست شهروندی اقتصادی دومینیکا چقدر طول می‌کشد؟ معمولا کل پروسه ۳ تا ۶ ماه طول می‌کشد.

آیا روند درخواست این برنامه محرمانه است؟ به جز مواردی خاص که شرایط شما باید توسط آژانس‌های بین‌المللی بررسی شود، فرایند درخواست به‌خودی‌خود کاملاً محرمانه است و حتی هنگامی که تابعیت دومینیکا را دریافت می‌کنید هم به کشور محل زندگی یا تولدتان اطلاع داده نمی‌شود.

در این مقاله تلاش کردیم به تمام سؤالات درباره پاسپورت دومینیکا که ممکن است برای متقاضیان پیش بیاید پاسخ دهیم، اما اگر همچنان در این باره سؤالی دارید می‌توانید با مشاوران ما در کنکاش تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]