اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107266776821753
در دسترس نیست

فروش عمده قوطی کرم 120 گرمی پلاستیکی با قیمت استثنایی

کد: 140107266776821753

، (اخبار رسمی): کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع ظروف کرم پلاستیکی است و قوطی کرم 120 گرمی خالی را با رنگبندی دلخواه مشتریان و با تضمین کیفیت به صورت عمده به فروش می رساند.

فروش عمده قوطی کرم 120 گرمی پلاستیکی با قیمت استثنایی
فروش عمده قوطی کرم 120 گرمی پلاستیکی با قیمت استثنایی

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح تولید کننده انواع ظروف آرایشی بهداشتی در استان تهران است و انواع ظروف کرم پلاستیکی تک جداره و دو جداره را در ظرفیت و حجم های مختلف طراحی و تولید می کند.

این کارخانه از مواد کاملا نو و درجه 1 برای تولید محصول قوطی کرم استفاده می کند در حالی که برخی تولید کنندگان به این موضوع کاملا بی توجه اند.

برخی از تولید کنندگان سودجو برای اینکه محصولات آرایشی و انواع پوکه آرایشی را با قیمت ارزان تر به فروش برسانند و یا اینکه در ظاهر کیفیت محصول را بالاتر ببرند از برخی افزودنی های غیر مجاز برای تولید ظروف پلاستیکی کرم تزریق استفاده می کنند که این موضوع به شدت باعث افت کیفیت ظروف پلاستیکی می شود. در حالی که کارخانه تیک پلاست برای تولید انواع قوطی کرم پلاستیکی 120 گرمی و سایر ظروف پلاستیکی از مواد کاملا نو و درجه 1 استفاده می کند و حتی اگر تمامی محصولات این کارخانه را در آزمایشگاه های تعیین کیفیت شیمی و پلیمر بررسی کنید متوجه خواهید شد که هیچ گونه ناخالصی در این ظروف وجود ندارد و می توانید با خیال راحت از ظروف این کارخانه برای بسته بندی محصولات مختلف استفاده کنید.

قوطی کرم خالی پلاستیکی همان گونه که قبل تر گفته شد با شیوه تزریق و با استفاده از ماده ای به نام پلی پروپیلن تولید می شود. اگر بخواهیم به طور دقیق نحوه تولید ظرف کرم را بررسی کنیم می توانید برای اطلاع از نحوه تولید این ظروف کرم پلاستیکی ادامه مقله را بخوانید.ابتدا دانه های گرانول ماده پلی پروپیلن را که کاملا خشک هستند درون قیف تغذیه دستگاه می ریزند و سپس دانه های گرانول درون این قیف با انواع پودر ها و های پیگمنت های رنگ و سایر مواد و افزودنی های تقویت کننده و ... ترکیب می شوند.

گرانول ها وارد فضای بشکه مانندی می شود که درون این بشکه با حرارت بسیار بالا مواجه می شوند و سپس با یکدیگر ترکیب شده به ماده ای مذاب و یکنواخت تبدیل می گردد.سپس مواد مذاب از طریق سیستم چرخنده به درون قالب تزریق می گردد و تمامی فضاهای خالی قالب پر می شود ، سپس دمای ترموپلاست در قالب پایین می آید  و ماده مذاب کاملا سرد می شود و شکل قالب را به خود می گیرد. پس از آن قالب باز می شود و قطعه جامد که ظرف کرم 120 گرمی پلاستیکی تولید شده است از قالب بیرون می آید.

بدین صورت که هر دو صفحه قالب باز می شود و محصول به بیرون هل داده می شود و سپس مجددا قالب بسته شد و برای مرحله بعدی تولید محصول آماده می شود. تکرار این فرآیند با سرعت بالایی انجام می شود به گونه ای که می توان گفت بسته به اندازه قطعه ای که تولید می شود پروسه تولید بین 30 تا 90 ثانیه طول می کشد.

دقت فرآیند تولید توسط این دستگاه به قدری بالا است که محصول تولید شده که همان پوکه کرم  از انواع دستگاه های تزریق پلاستیک پس از تولید به هیچ عنوان دچار عیب و نقص نمی باشد و انواع ظرف کرم  پلاستیکی بدون وجود هرگونه عیب و نقص تولید و آماده مصرف می شود.

با توجه به اینکه کارخانه تیک صنعت پلاست طراح تولید کننده پیشرفته انواع ظروف پلاستیکی کرم و انواع ظروف آرایشی بهداشتی  است و این محصولات را به صورت مستقیم و بدون عیب و ایراد تولید می کند شما می توانید با خیال راحت از محصولات این کارخانه استفاده نمایید.

قوطی کرم تک جداره دارای دو بخش مختلف به نام کفی و درب است. کفی قوطی کرم تک جداره و درب قوطی هر دو با استفاده از دو قالب مجزا تولید می شوند و پس از تولید درب قوطی بر روی آن به صورت پیچی بسته می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید