اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108036788221753
در دسترس نیست

فروش انواع پوکه ریمل خالی با تخفیف ویژه

کد: 140108036788221753

، (اخبار رسمی): کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع پوکه خالی ریمل همراه با انواع فرچه حجم دهنده است ، این کارخانه فروش عمده انواع ظرف خالی ریمل را با قیمت عمده انجام می دهد.

فروش انواع پوکه ریمل خالی با تخفیف ویژه
فروش انواع پوکه ریمل خالی با تخفیف ویژه

 کارخانه تیک پلاست علاوه بر تولید، وارد کننده انواع پوکه ریمل خارجی است و این محصول را به صورت عمده و با کیفیت عالی وارد می کند. برای خرید انواع ظرف ریمل پلاستیکی وارداتی می توانید به صورت مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام دهید.

همان گونه که می دانید وجود واسطه در فرآیند خرید محصول مد نظر باعث می شود برای خرید پوکه ریمل بهای بیشتری را بپردازید. به همین دلیل با خرید مستقیم ظرف ریمل از کارخانه تیک صنعت پلاست طراح می توانید خرید بسیار مقرون به صرفه تری داشته باشید. با خرید لوله خالی ریمل همراه با برس ریمل ازاین کارخانه ضمن اینکه از بابت قیمت مطمئن هستید بلکه می توانید با مشاهده جنس و کیفیت و زیبایی ظاهری و فیزیکی این محصول از خرید خود اطمینان حاصل نمایید.

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح برای تولید انواع قوطی خالی ریمل از بهترین متریال استفاده می کند. دستگاهی که برای تولید ظرف ریمل به کار برده می شود جز به روز ترین دستگاه های تزریق پلاستیک به روز آلمانی است و به همین دلیل فرآیند تولید قوطی خالی ریمل را با بالاترین دقت و بیشترین سرعت انجام می دهد. با استفاده از این دستگاه می توان انواع برس ریمل و ظرف خالی ریمل را دقیقا شکل قالب تولید کرد. پوکه ارایشی عمدتا با روش تزریق تولید می شوند، در این روش دقت تولید بسیار بالا است و به همین دلیل پوکه ریمل خالی با ظاهر مورد تاییدی تولید می گردد و پس از تولید کاملا اماده مصرف می شود. شیوه تزریق برای تولید ظرف خالی ریمل بسیار مناسب است، زیرا با دقت فوق العاده ای انجام می شود.

روش تزریق برای تولید ظرف خالی ریمل بدین صورت است که ابتدا مواد اولیه تزریق را درون قیف تغذیه دستگاه می ریزند و سپس این مواد همراه با رنگدانه های موجود در اثر دمای بالا ذوب می شود وبه خوبی با یکدیگر ترکیب می شوند . سپس این مواد توسط فشار بالا به درون قالب تزریق می شود. پس از اینکه مواد دقیا شکل قالب را به خود می گیرند، قالب تزریق از هم باز می شود و محصول پوکه ریمل از دستگاه خارج می شود.

در این روش رعت تولید بالا است و همچنین پوکه ریمل خالی خروجی از دستگاه از نظر فیزیکی و ظاهری هیچ مشکلی ندارد. ظرف ریمل خالی همراه با برس ریمل به فروش می رسد و انواع برس ریمل برای کاربرد های متفاوتی طراحی و تولید می شوند.

این کارخانه انواع برس ریمل حجم دهنده را نیز طراحی و با قیمت مناسب به فروش می رساند. پوکه ریمل خارجی و انواع پوکه ریمل وارداتی در حجم های مختلف وارد می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. کارخانه تیک پلاست به عنوان تولید کننده ظروف ارایشی بهداشتی انواع گوناگونی از پوکه ارایشی را طراحی و تولید می نماید. فروش پوکه ارایشی با کیفیت عالی و قیمت مناسب توسط تیم فروش کارخانه انجام می شود.

برای خرید انواع ظرف ریمل در تهران، کرج، اصفهان، شیراز، اهواز، مشهد، یزد، کرمان، کرمانشاه،مازندران، گیلان، بندر عباس، زاهدان، ایلام، تبریز، ارومیه، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

  • ۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ – مسئول فروش
  • ۰۹۰۱۰۸۱۶۱۶۱ – پشتیبانی فروش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی