اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076843721753
در دسترس نیست

قیمت قوطی کرم تک جداره 90 گرمی ( کیفیت عالی )

کد: 140109076843721753

، (اخبار رسمی): کارخانه تیک پلاست ، طراح و تولید کننده بدون واسطه و بزرگ انواع قوطی کرم پلاستیکی در حجم های مختلف است.

قیمت قوطی کرم تک جداره 90 گرمی ( کیفیت عالی )
قیمت قوطی کرم تک جداره 90 گرمی ( کیفیت عالی )

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولید کنندگان بزرگ و پیشرفته انواع قوطی کرم پلاستیکی است و با استفاده از دستگاه های تزریق پلاستیک پیشرفته انواع مصنوعات پلاستیکی را طراحی و تولید می کند. دستگاه های تزریق پلاستیک در ظرفیت های مختلف تولید می شود و این دستگاه ها جز برترین دستگاه های به روز آلمانی هستند و می توان از این قوطی کرم ها استفاده کرد.

برای طراحی و تولید قوطی کرم پلاستیکی قالب های مختلفی استفاده می شود و مشتریان می توانند انواع قوطی کرم را در ظرفیت های مختلف انتخاب و استفاده کنند. قوطی کرم 90 گرمی طرح داروگر یکی از قوطی کرم های کاربردی و پر مصرف است که برای انواع کرم های مرطوب کننده و آبرسان و انواع کرم های نرم کننده و ... می توان استفاده کرد. این قوطی کرم ظرفیت استانداردی دارد و به همین دلیل می توان از این قوطی کرم در موارد متنوعی استفاده کرد.

ظروف کرم آرایشی بهداشتی باید در بهترین کیفیت انتخاب شوند ، زیرا این قوطی کرم ها در صنعت ارایشی بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند و این محصولات مستقیما با زیبایی و سلامت پوست افراد در ارتباط است. به همین دلیل برای انتخاب قوطی کرم باید تمامی استاندارد های بهداشتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید یک محصول با کیفیت و مرغوب را خریداری نمایید تا دچار مشکل نشوید. برای تولید قوطی کرم پلاستیکی از دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود ، این دستگاه ها راندمان بسیار بالایی دارند و در مدت زمان کوتاه انواع بسیار مختلفی از قوطی های کرم 90 گرمی طراحی و تولید می شود.

قوطی کرم 90 گرمی با رنگبندی متنوعی تولید می شود و مشتریان می توانند این محصول را با رنگبندی دلخواه درب و کفی تولید می شود. کارخانه تیک پلاست برای تولید انواع ظرف کرم پلاستیکی از متریال درجه 1 استفاده می کند و به همین دلیل می توانید این محصول را با کیفیت عالی خریداری نمایید. برای خرید انواع پوکه کرم پلاستیکی باید استاندارد های بهداشتی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید محصولی با کیفیت و مرغوب خریداری نمایید. برای ثبت سفارش و اطلاع از قیمت انواع قوطی کرم 90 گرمی پلاستیکی می توانید از طریق شماره تماس های موجود با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار نمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

با خرید عمده انواع قوطی کرم پلاستیکی می توانید از تخفیفات ویژه کارخانه بهره مند شده و سفارش خودر ا ثبت نمایید. با خرید عمده انواع ظروف کرم می توانید در خرید های بعدی قوطی کرم تخفیفات بسیاری را بهره مند شوید.

برای خرید انواع قوطی کرم 90 گرمی پلاستیکی و قوطی پت دارویی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ، مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳مسئول فروش

۰۹۰۲۱۶۱۳۸۲۳پشتیبانی فروش

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید