اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107266777421753
در دسترس نیست

کارخانه تولید کننده گالن 4 لیتری پلی اتیلن طرح اوه ( ضمانت قیمت و کیفیت )

کد: 140107266777421753

، (اخبار رسمی): کارخانه تیک پلاست ، از کارخانجات بزرگ تولیدی گالن پلاستیکی است و انواع بطری 4 لیتری پلی اتیلن را با کیفیت عالی طراحی و تولید می کند و به صورت عمده به فروش می رساند.

کارخانه تولید کننده گالن 4 لیتری پلی اتیلن طرح اوه ( ضمانت قیمت و کیفیت )
کارخانه تولید کننده گالن 4 لیتری پلی اتیلن طرح اوه ( ضمانت قیمت و کیفیت )

کارخانه تیک پلاست در زمینه تولید و فروش انواع بطری های 4 لیتری پلاستیکی فعالیت دارد و انواع گالن 4 لیتری شوینده را در طرح های مختلف تولید و به فروش می رساند.

این کارخانه یک دهه سابقه در زمینه تولید انواع گالن چهار لیتری دارد و خط تولید گالن پلاستیکی را سال ها راه اندازی کرده است و هر ساله خط تولید این محصول را پیشرفته تر و مجهز تر می کند و با استاندارد های دنیا تطبیق می دهد. فروش انواع گالن 4 لیتری پلاستیکی توسط تیم فروش این کارخانه انجام می شود.

برای تولید گالن 4 لیتری از ماده ای به نام پلی اتیلن استفاده می شود. برای تولید گالن چهار لیتری پلاستیکی دستگاهی به نام دستگاه تزریق بادی به کار برده می شود.

این دستگاه با سرعت بالایی کار می کند و فرآیند تولید گالن توسط مشتریان با سرعت عمل بالایی انجام می شود.

از گالن 4 لیتری شوینده در مصارف مختلفی استفاده می کنند اما عمده مصرف این گالن برای صنعت شوینده است.

از گالن 4 لیتری طرح اوه برای نگه داری مایع ظرفشویی ، مایع دستشویی و مایع لباسشویی و ... استفاده می کنند.

بطری 4 لیتری پلاستیکی با قیمت عمده به فروش می رساند.

گالن 4 لیتری پلاستیکی از ماده ای به نام پلی اتیلن تولید می شود، برای تولید این گالن پلی اتیلن کاملا نو و مرغوب مورد استفاده قرار می گیرد ، برخی از تولید کنندگان گالن برای اینکه سود بیشتری داشته باشند از مواد دست دوم و نامرغوب برای تولید گالن چهار لیتری استفاده می کنند که باعث می شود کیفیت ظرف به شدت افت پیدا کند.

بطری 4 لیتری پلاستیکی با مواد پلی اتیلن 100% نو توسط کارخانه تیک پلاست انجام می شود و می توان با خیال راحت از این گالن ها برای نگه داری مایع ظرفشویی و ... استفاده کرد.

فروش انواع گالن 4 لیتری پلاستیکی توسط این کارخانه با بهترین متریل انجام می شود و مشتریان می توانند به صورت عمده انواع گالن 4 لیتری را خریداری کنند.

فروش ظرف 4 لیتری با تخفیف ویژه برای سفارش های بالا توسط تیم فروش این کارخانه صورت می گیرد و می توانید با اطمینان خاطر از این محصول استفاده نمایید.

گالن 4 لیتری طرح اوه همراه با درب گالن 4 لیتری به فروش می رسد ، این درب گالن را به خوبی آب بند می کند و به هیچ عنوان منجر به نشتی و ریزش مواد موجود در گالن نمی شود. وجود یک درب آب بند بر روی گالن ها باعث می شود مواد موجود در گالن دچار نشتی نشود و به هدر نرود ، به همین دلیل اکیدا توصیه می شود حین خرید حتما از یک درب آب بند و با کیفیت برای گالن استفاده نمایید.

بطری پلاستیکی 4لیتری طرح اوه با رنگبندی دلخواه مشتریان به فروش می رسد و می توانید طبق دلخواه و سلیقه خود رنگ مورد نظر را برای خرید گالن 4 لیتری سفارش دهید.

با خرید عمده گالن 4 لیتری می توانید با شماره موجود تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید