اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109076844421753
در دسترس نیست

فروش عمده قوطی کرم 100 گرمی بهداشتی ( رنگبندی دلخواه )

کد: 140109076844421753

، (اخبار رسمی): نیک پلاست ، بزرگترین تولید کننده انواع ظروف کرم آرایشی بهداشتی است ، برای خرید قوطی کرم 100 گرمی با رنگبندی دلخواه و قیمت ارزان تماس بگیرید.

فروش عمده قوطی کرم 100 گرمی بهداشتی ( رنگبندی دلخواه )
فروش عمده قوطی کرم 100 گرمی بهداشتی ( رنگبندی دلخواه )

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح تولید کننده تخصصی در زمینه انواع قوطی کرم است و انواع ظروف آرایشی بهداشتی را با کیفیت بالا طراحی و تولید می کند. این کارخانه انواع قوطی کرم را در ظرفیت های مختلف از 15 گرمی تا 500 گرمی تولید می کند. قوطی کرم 100 گرمی به عنوان ظرف کرم با ظرفیت استاندارد تولید می شود و این ظرف کرم با توجه به اینکه ظرفیت متوسطی دارد برای نگه داری انواع کرم مرطوب کننده و کرم آبرسان و انواع کرم نرم کننده استفاده می کنند.

این قوطی کرم از نوع تک جداره است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این قوطی کرم دارای یک درب پیچی است که به آسانی باز و بسته می شود و می توان با اطمینان خاطر از این درب بر روی این قوطی کرم استفاده کرد. قوطی کرم پلاستیکی 100 گرمی با درب به فروش می رسد  و قیمتی که برای فروش عمده قوطی کرم مد نظر می گیرند بسیار مناسب است.

با خرید انواع قوطی کرم پلاستیکی به صورت عمده می توانید از تخفیفات ویژه تیم فروش کارخانه بهره مند شوید و محصول را با قیمت ارازن تری خریداری نمایید. به صورت کلی با خرید عمده قوطی کرم پلاستیکی از کارخانه می توانید خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید.

برای خرید عمده قوطی کرم 100 گرمی می توانید از طریق شماره تماس های موجود با مدیر فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید و محصول را سفارش دهید. کارخانه تیک پلاست واقع در استان تهران است ، مشتریانی که در محدوده تهران و کرج هستند می توانند برای خرید حضوری قوطی کرم تشریف بیاورند و کیفیت محصول را از نزدیک ببینند و در صورت تمایل خرید خود را انجام دهند.

مشتریانی که در سایر استان ها هستند نیز می توانند به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهند ، با خرید اینترنتی قوطی کرم پلاستیکی 100 گرمی می توانید این محصول را با کیفیت بالا خریداری نمایید. قوطی کرم 100 گرمی در رنگبندی دلخواه مشتریان تولید می شود و با خرید عمده ضمن نظارت بر کیفیت تولید این محصول می توانید رنگبندی دلخواه را نیز انتخاب نمایید.

جهت ثبت سفارش و اطلاع از قیمت قوطی کرم پلاستیکی می توانید با شماره تماس های موجود انواع ظروف کرم را خریداری نمایید. این ظروف کرم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و می توانید با اطمینان خاطر از بابت کیفیت و قیمت قوطی کرم خرید خودر ا انجام دهید. کارخانه تیک پلاست با فروش عمده انواع قوطی کرم تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان محترم در نظر می گیرد.

برای خرید انواع قوطی کرم 100 گرمی پلاستیکی و قوطی پت دارویی در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ، مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۳۵۵۱۳۱۳۲۳ مسئول فروش

۰۹۰۲۱۶۱۳۸۲۳ – پشتیبانی فروش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید