اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016832221753
در دسترس نیست

فروش انواع درب فندکی دهانه 28 کروم با قیمت ویژه

کد: 140109016832221753

، (اخبار رسمی): کارخانه تیک پلاست تولید کننده انواع درب فندکی دهانه 24 و 28 در دو نوع ساده و کروم است.

فروش انواع درب فندکی دهانه 28 کروم با قیمت ویژه
فروش انواع درب فندکی دهانه 28 کروم با قیمت ویژه

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح یکی از تولید کنندگان انواع مصنوعات پلاستیکی است و با به کارگیری از بهترین متریال روز دنیا انواع گوناگونی از درب های بطری را طراحی و تولید می کند. این کارخانه انواع درب شامپو را تولید می کند و در زمینه ساخت قالب درب شامپو نیز فعالیت دارد.

برای قالب سازی درب بطری شامپو از به روز ترین دستگاه ها استفاده می شود و انواع درب شامپو با کیفیت بالا تولید می شوند. درب فندکی یکی از پر مصرف ترین درب شامپو است که در ابعاد مختلف تولید می شود. این درب ها با ظاهر شکیل و کیفیت عالی تولید می شوند تا  برای استفاده درب در صنعت آرایشی بهداشتی مناسب باشد.

درب فندکی با شیوه تزریق تولید می شود. دستگاهی که برای تولید درب فندکی به کار برده می شود با راندمان بسیار بالایی کار می کند و این درب را با ظاهری بدون مشکل و ایراد تولید می کند ، به گونه ای که پس از تولید کاملا آماده مصرف می شود و می توان از آن استفاده کرد.

اگر بخواهیم به طور خلاصه شیوه تولید این محصول را توضیح دهیم می توان گفت ابتدا مواد اولیه خام پلی پروپیلن را درون قیف تغذیه دستگاه میریزند و سپس این مواد به درون دستگاه وارد شده و تحت مجاورت دمای بسیار بالا به ماده مذاب تبدیل می شوند ، سپس این مواد با فشار بالا به درون قالب تزریق درب شامپو پمپاژ می شود و دقیقا شکل قالب را به خود می گیرد و پس از اینکه سرد شود از دستگاه خارج می شود و می توان از آن استفاده کرد. برای خرید انواع درب فندکی باید حتما از تولید کننده درب فندکی خرید خود را انجام دهید تا بتوانید خرید مقرون به صرفه تری داشته باشید و بر کیفیت محصول نظارت داشته باشید.

کارخانه تیک صنعت پلاست طراح با استفاده از متریال درجه 1 انواع درب فندکی را تولید می کند و می توانید با اطمینان خاطر از درب فندکی به عنوان درب بطری شامپو ، درب بطری لوسیون بدن و درب بطری ماسک مو وکرم و ... استفاده کرد.

همان گونه که می دانید عمده کاربرد این محصول در صنعت آرایشی بهداشتی است و می توانید با اطمینان خاطر از این درب ها استفاده نمایید و نگرانی از بابت افت کیفیت محصول نداشته باشید. درب فندکی دهانه 24 و 28 با قیمت ارزان و کیفیت بالا به فروش می رسد ، برای ثبت سفارش و خرید محصول با قیمت مناسب با شماره های زیر تماس بگیرید ، تیم فروش  کارخانه همواره اماده اطلاع رسانی به شما مشتریان محترم می باشد.

برای خرید درب فندکی دهانه 24 ، 28 در تهران ، کرج ، اصفهان ، شیراز ، اهواز ، مشهد ، یزد ، کرمان ، کرمانشاه ،مازندران ، گیلان ، بندر عباس ، زاهدان ، ایلام ، تبریز ، ارومیه ، اردبیل و سایر شهر ها با شماره های زیر تماس بگیرید .

09355131323 مدیر فروش

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی