اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107276779021753
در دسترس نیست

فروش انواع گالن 4 لیتری سفید کننده پلاستیکی با کیفیت درجه 1

کد: 140107276779021753

، (اخبار رسمی): کارخانه تیک پلاست ، طراح و تولید کننده انواع گالن 4 لیتری پلاستیکی شوینده است و بطری 4 لیتری جرمگیر را با رنگبندی دلخواه و قیمت ارزان به فروش می رساند.

فروش انواع گالن 4 لیتری سفید کننده پلاستیکی با کیفیت درجه 1
فروش انواع گالن 4 لیتری سفید کننده پلاستیکی با کیفیت درجه 1

گالن 4 لیتری وایتکس پلاستیکی یکی از محصولات کاربردی و پر مصرف است که در صنعت شوینده به طور عمده از آن استفاده می کنند.

احتمالا در منزل خود از پاک کننده ها و شوینده هایی نظیر وایتکس و جرمگیر و ... استفاده می کنید. این شوینده های بسیار قوی و البته خطرناک هستند و باید در ظروف پلاستیکی مقاوم و با کیفیت نگه داری شوند.

گالن 4 لیتری وایتکس پلاستیکی دقیقا ظرفیت و توان نگه داری از 4 لیتری از سیالات مختلف را دارد. این گالن توسط کارخانه تیک صنعت پلاست طراح در بهترین کیفیت و کارایی تولید می شود.

گالن 4 لیتری پلاستیکی شوینده با مواد 100% نو ساخته می شود وب رای تولید آن از دستگاه تزریق بادی پلاستیک استفاده می کنند. در تولید این گالن ها تمامی متریال بهترین کیفیت را دارند و به همین دلیل گالن 4 لیتری وایتکی این کارخانه بسیار پرطرفدار است و مشتریان با درصد رضایت بالایی مجددا خرید خود را انجام می دهند.

از گالن 4 لیتری سفید کننده به عنوان گالن جرمگیر ، گالن وایتکس ، گالن سفید کننده و .... بسیار استفاده می کنند.

گالن 4 لیتری پلی اتیلن مقاومت بسیار بالایی دارد و در برابر فشار و ضربه های ناشی از حمل و نقل و ... آسیب نمی بیند. با خرید عمده گالن 4 لیتری سفید کننده می توانید از تخفیفات ویژه ای که تیم فروش کارخانه برای مشتریانی که قصد خرید عمده گالن جرمگیر را دارند بهره مند شوید. کارخانه تیک پلاست همواره در جهت اعتماد مشتریان فعالیت دارد و به همین دلیل تمامی پروتکل های ایمن یو بهداشتی را در ساخت و تولید گالن ها رعایت می کند ، به همین دلیل می توانید با اطمینان خاطر خرید خود را از این کارخانه انجام دهید.

کارخانجات تولیدی گالن امروزه بسیار افزایش پیدا کرده اند ، اما برخی از تولید کنندگان برای حفظ منافع بیشتر و سود بیشتر بدون اینکه مشتریان را آگاه کنند از مواد درجه دوم در تولید گالن 4 لیتری پلی اتیلن استفاده می کنند که باعث می شود مقاومت گالن به شدت افت پیدا کند. گالن 4 لیتری پلی اتیلن سفید کننده همراه با درب قفل کودک در دسترس مشتریان قرار می گیرد و رنگبندی درب و خود گالن طبق دلخواه مشتریان محترم انجام می شود.

در صورتی که اقدام به خرید گالن 4 لیتری پلاستیکی می کنید حتما از کارخانه ها خرید خود را انجام دهید و حین خرید این محصولات نکاتی از قبیل جنس ، مقاومت ، نوع رنگ ، نوع درب و کیفیت گالن و .... را در نظر داشته باشید تا برند شما اعتبار خود را از دست ندن. تیم فروش کارخانه همواره آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم است و می توانید سفارش خود را برای خرید عمده گالن های پلاستیکی و سایر محصولات این برند ثبت نمایید. پیشاپیش از همکاری با شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را داریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید