اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010908684709725
در دسترس نیست

دومینیکا کجاست

دومینیکا را بیشتر بشناسید

کد: 14010908684709725

، تهران , (اخبار رسمی): کشور دومینیکا جزیره‌ای کوچک در شرق دریای کارائیب است. این جزیره معمولاً با دو چیز شناخته می‌شود، صنعت گردشگری و برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری.

کشور دومینیکا جزیره‌ای کوچک در شرق دریای کارائیب است. این جزیره معمولاً با دو چیز شناخته می‌شود، صنعت گردشگری و برنامه اخذ تابعیت از طریق سرمایه‌گذاری. کشور دومینیکا در حال حاضر یکی از مطمئن‌ترین کشورها برای سرمایه‌گذاری است که به افراد در ازای سرمایه‌گذاری مبلغ مشخصی تابعیت خود را اهدا می‌کند.

از طرفی دیگر دومینیکا که در دنیا با نام بهشت طبیعت کارائیب معروف است موفق شده به یکی از مراکز گردشگری منطقه تبدیل شود. این کشور با آب‌وهوایی مطلوب و طبیعتی بی‌نظیر سالانه افراد زیادی را به سمت خود جذب می‌کند.

در این مقاله قصد داریم به کشور دومینیکا بپردازیم، با ما همراه باشید.

کشور مشترک‌المنافع دومینیکا دومینیکا دهمین کشور کوچک جهان است که در دریای کارائیب و در بین دو جزیره فرانسوی گوادلوپ و مارتینیک واقع شده است. این جزیره تقریباً ۷۳ هزار نفر جمعیت دارد که بیش از ۲۰ درصد آنها در روسو، پایتخت دومینیکا، زندگی می‌کنند.

شهر روسو در قسمت غربی جزیره واقع شده است و باوجوداینکه توسعه‌یافته‌ترین شهر این کشور است؛ اما هیچ فروشگاه زنجیره‌ای در آنجا وجود ندارد و شما برای خرید باید به بازارها و فروشنده‌های محلی مراجعه کنید.

افراد زیادی برای دیدن معماری فرانسوی قرن هجدهمی در این شهر به روسو سفر می‌کنند.

مردم دومینیکا زندگی در دومینیکا برای شهروندان این کشور شرایط مناسبی دارد و مردم دومینیکا از امنیت نسبی برخوردار هستند. بیش از ۹۰ درصد از مردم دومینیکا مسیحی هستند؛ اما در این کشور آزادی دینی وجود دارد، یعنی افراد می‌توانند آزادانه دین خود را انتخاب کنند و دولت از این نظر فشاری به آنها وارد نمی‌کند.

کشور دومینیکا سال‌های زیادی را تحت استعمار بود و به همین دلیل فرهنگ مردم این کشور تحت‌تأثیر زیادی قرار گرفته است. به طور مثال زبان مردم این کشور در حال حاضر انگلیسی است و تنها تعداد کمی از آنها به کریول دومینیکایی صحبت می‌کنند.

واحد پول دومینیکا واحد پول رسمی کشور دومینیکا دلار کارائیب شرقی است که چون با دلار آمریکا رابطه مستقیم دارد از ارزش بالایی برخوردار است. به همین دلیل است که افراد زیادی دومینیکا را برای تجارت و سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند.

جالب است بدانید که روی اسکناس‌ها و سکه‌های دومینیکا تصویر ملکه الیزابت دوم قرار دارد و حال که ملکه فوت کرده است باید منتظر قرار گرفتن تصویر شاه چارلز روی آنها باشیم.

صنایع اصلی کشور دومینیکا بیش از ۲۰ درصد از زمین‌های جزیره برای کشت و کشاورزی مناسب هستند که باعث شده است صنعت کشاورزی به یکی از اصلی‌ترین صنایع دومینیکا تبدیل شود. در گذشته موز تنها محصولی بود که کشور دومینیکا به سراسر جهان صادر می‌کرد؛ اما با گذشت زمان و توسعه این کشور دیگر محصولات هم فرصت رشد و صادرات پیدا کردند.

گردشگری از دیگر صنایع پیشرفته دومینیکا است. کشور دومینیکا با بیش از ۳۵۰ رودخانه، ۱۰ آبشار و تعداد زیادی کوه آتش‌فشان یکی از مکان‌های موردعلاقه طبیعت دوستان است. دومین چشمه آبگرم دنیا با نام "دریاچه جوشان" در این جزیره قرار دارد و گردشگران برای دیدن آن ۳ تا ۴ ساعت پیاده‌روی را تحمل می‌کنند.

البته شما می‌توانید از سواحل دومینیکا هم لذت ببرید؛ اما معمولاً افراد دومینیکا را برای ماجراجویی در طبیعت انتخاب می‌کنند.

آب‌وهوای کشور دومینیکا آب‌وهوای دومینیکا برای مسافرت و زندگی بسیار مناسب است. دمای هوا در این جزیره معمولاً بین ۲۱ تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد در نوسان است و این بازه خارج نمی‌شود. نکته‌ای که باید مدنظر داشته باشید این است که رطوبت هوا در این جزیره بسیار بالا است پس خودتان را برای آن آماده کنید. بهترین زمان برای سفر به کشور دومینیکا بین ماه‌های دسامبر و مارس است.

دریافت تابعیت و پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری دریافت پاسپورت دوم و تابعیت یک کشور دیگر این روزها یکی از داغ‌ترین بحث‌ها است؛ اما ازآنجایی‌که برای دریافت تابعیت اغلب کشورها شما باید در این کشور زندگی کنید یا شرایط سختی را متحمل شوید، افراد زیادی سمت آن نمی‌روند.

برنامه‌های شهروندی اقتصادی یکی از بهترین فرصت‌ها برای دریافت بدون دردسر یک پاسپورت قدرتمند است که به شما اجازه می‌دهد تنها با سرمایه‌گذاری مبلغ کمی، تابعیت و پاسپورت دوم خود را دریافت کنید.

برنامه شهروندی اقتصادی کشور دومینیکا یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های شهروندی اقتصادی است که اولین‌بار در سال ۱۹۹۳ ارائه شد. این برنامه در سال ۲۰۲۲ برای ششمین سال متوالی موفق شد به‌عنوان بهترین برنامه شهروندی اقتصادی دومینیکا انتخاب شود.

در این برنامه دولت دومینیکا از شما می‌خواهد در یکی از گزینه‌های موجود سرمایه‌گذاری کنید و بعد از ۳ تا ۶ ماه به شما تابعیت دومینیکا اهدا می‌شود.

گزینه اول موجود در این برنامه گزینه کمک بلاعوض به دولت دومینیکا است. در این گزینه دولت از شما می‌خواهد حداقل ۱۰۰ هزار دلار آمریکا به دومینیکا کمک کنید، در این گزینه بازگشت سرمایه‌ای وجود ندارد؛ اما ازآنجایی‌که قیمت آن بسیار مناسب است بسیاری از افراد به سراغ این گزینه می‌روند.

گزینه دیگر موجود در این برنامه، خرید ملک در دومینیکا یا سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات نام دارد. در گزینه خرید ملک دولت از شما می‌خواهد حداقل ۲۲۰ هزار دلار آمریکا در یکی از پروژه‌های مورد تأیید دولت دومینیکا سرمایه‌گذاری کنید. این پروژه‌ها معمولاً پروژه‌های ساخت هتل و استراحتگاه هستند که با هدف توسعه امکانات گردشگری در دومینیکا در این گزینه قرار داده شده‌اند.

دولت دومینیکا موفق شده است از طریق برنامه شهروندی اقتصادی سرمایه زیادی را وارد کشور کند و با کمک آنها کشور خود را توسعه دهد.

پاسپورت کشور دومینیکا پاسپورت دومینیکا، پاسپورتی قدرتمند است که در رتبه ۳۱ پاسپورت‌های قدرتمند دنیا قرار دارد. این پاسپورت به شهروندان کشور دومینیکا این امکان را می‌دهد که به کشورهای زیادی از جمله کشورهای منطقه شنگن بدون نیاز به ویزا سفر کنند. در ادامه می‌توانید نام کشورهای ویزا فری برای شهروندان دومینیکا را مشاهده کنید:

آندورا، آنتیگوا و باربودا، ارمنستان، اتریش، مجارستان، باهاما، بحرین، بنگلادش، باربادوس، بلاروس، بلژیک، بلیز، بنین، بولیوی، بوسنی و هرزگوین، بوتسوانا، برزیل، اکوادور، مصر، استونی، اتیوپی، فیجی، فنلاند، فرانسه، گابن، گامبیا، گرجستان، آلمان، یونان، گرانادا، گینه بیسائو، گویان، لیختن اشتاین، لیتوانی، لوکزامبورگ، ماداگاسکار، مالاوی، مالزی، مالدیو، مالت، موریتانی، موریس، میکرونزی، مولداوی، موناکو، مونته نگرو، موزامبیک، نپال، هلند، نیکاراگوئه، نروژ، پالائو، پاناما، پرو، فیلیپین، لهستان، کشور پرتغال، قطر، رومانی، رواندا، سنت کیتس و نویس، سنت لوسیا، سنت وینسنت و گرنادین ها، ساموآ، سن مارینو، سیشل، سنگاپور، بلغارستان، کامبوج، کیپ ورد، کلمبیا، کومور، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، قبرس، جمهوری چک، دانمارک، جیبوتی، جمهوری دومینیکن، اسلواکی، اسلوونی، جزایر سلیمان، هائیتی، ایسلند، هندوستان، اندونزی، ایران، ایرلند، اسرائیل، ایتالیا، جامائیک، اردن، کنیا، قرقیزستان، لائوس، لتونی، لسوتو، سومالی، کره جنوبی، اسپانیا، سری لانکا، سورینام، سوازیلند، سوئد، سوئیس، تاجیکستان، تانزانیا، تیمور شرقی، تونگا، ترینیداد و توباگو، ترکیه، تووالو، اوگاندا، اوکراین، بریتانیا و کشورهای وابسته به آن، اروگوئه، وانواتو، شهر واتیکان، ونزوئلا، زامبیا، زیمبابوه

کلام آخر ازآنجایی‌که دولت دومینیکا همواره در تلاش است امنیت و آرامش را در کشور خود برقرار کند شما چه قصد سفر به دومینیکا دارید چه دریافت پاسپورت، می‌توانید از تصمیم خود اطمینان خاطر داشته باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

دفتر حقوقی مهاجرتی کنکاش

شرکت مهاجرتی کنکاش اولین شرکت مهاجرتی در ایران است و با داشتن ۳۰ سال سابقه در زمینه مهاجرت و مخصوصا در صنعت اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری یکی از پیشگامان این عرصه و یک نام آشنا و مورد اطمینان است. شرکت مهاجرتی کنکاش با بهره بردن از سال ها تجربه، در اختیار داشتن تیمی از افراد متخصص و شبکه وسیعی از ارتباطات حرفه ای شامل مقامات دولت، نماینده های برتر دولتی و وکلای مجرب این امکان را دارد که متقاضیان اخذ تابعیت دوم از طریق سرمایه گذاری را با روش های کاملا امن و قانونی همراهی کند و تجربه دلپذیری را برای آن ها در این امر خطیر فراهم آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]