کد: 140202247283315228
در دسترس نیست

چشمک زدن درجه دما ساید سامسونگ

علت چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید سامسونگ

کد: 140202247283315228

، تهران , (اخبار رسمی): در ادامه به چند مورد از اصلی ترین دلایل چشمک زدن شدن چراغ یخچال ساید بای ساید سامسونگ و نحوه رفع این مشکل اشاره خواهیم داشت.

علت چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید سامسونگ
علت چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید سامسونگ

با توجه به قیمت بسیار بالای یخچال ساید سامسونگ هرگونه اختلال در عملکرد و آلارام باید جدی گرفته شود و در کوتاهترین زمان برطرف گردد.

چشمک زدن درجه یخچال ساید سامسونگ ممکن است باعث نگرانی شما شود که در در برخی از مواقع کاملا طبیعی است. با توجه به قیمت بسیار بالای یخچال ساید سامسونگ هرگونه اختلال در عملکرد و آلارام باید جدی گرفته شود و در کوتاهترین زمان برطرف گردد. در ادامه به چند مورد از اصلی ترین دلایل چشمک زدن شدن چراغ یخچال ساید بای ساید سامسونگ و نحوه رفع این مشکل اشاره خواهیم داشت.

چشمک زدن چراغ یخچال ساید بعد از نصب دستگاه

دقت داشته باشید که همیشه چشمک زدن درجه یخچال ساید نشان دهنده خرابی قطعات آن نیست. بلکه در برخی از مواقع به صورت خود به خود برطرف میشود. به عنوان مثال، بعد از نصب یخچال ساید و تنظیم دما ابتدا برای چند ثانیه چراغ درجه دما آن چشمک زدن میشود. به مرور که دمای داخل دستگاه در اندازه استاندارد قرار گرفت چراغ در حالت ثابت قرار میگیرد.

خرابی قفل درب یخچال ساید

از دیگر دلایلی که باعث چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید سامسونگ میشود، خرابی قفل درب است. در صورت خراب بودن قفل درب هوای گرم بیرون به داخل کابین دستگاه منتقل میشود. با افزایش بیش از اندازه دمای داخل کابین چراغ درجه دما چشمک زدن میشود و نوعی هشدار به شمار می رود. قفل درب باید توسط افراد متخصص در تعمیرات ساید بای ساید سامسونگ تعمیر شود.

تنظیم نبودن دمای یخچال ساید

یکی دیگر از دلایل چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید سامسونگ، تنظیم نبودن دمای دستگاه است. بر اساس دمای محیط و تابستان یا زمستان بودن فصل می توانید دمای مناسبی را برای یخچال و فریزر تنظیم کنید. اگر دما بدرستی تنظیم نشده باشد، چراغ دستگاه چشمک زن میشود.

خرابی لاستیک دور درب

لاستیک دور درب یکی از مهم ترین قطعات در یخچال فریزر و ساید است. این قطعه مهم با گذشت زمان ممکن است دچار ترک و پارگی شود. به همین دلیل لاستیک به درستی به درب متصل نشده و هوای بیرون به داخل دستگاه منتقل خواهد شد. هوای گرم بیرون بعد از ورود به داخل دستگاه باعث افزایش دمای آن میشود و درجه دمای یخچال چشمک زن خواهد شد. نحوه تعویض لاستیک دور درب یخچال کار سخت و پیچیده ای نیست و به اسانی می توانید در منزل آن را انجام دهید.

گرم بودن هوای اطراف یخچال ساید

دقت داشته باشید که یخچال ساید باید در فاصله زیادی از اجاق گاز، سماور و سایر وسایل گرمایشی قرار بگیرد. در غیر این صورت هوای داخل کابین گرمتر از حد استاندارد خواهد بود و چراغ آن چشمک زدن میشود. در روزهای تابستان سعی کنید با تهویه مناسب هوای اشپزخانه از گرم شدن بیش از اندازه محیط جلوگیری کنید و با این راهکار مشکل چشمک زدن درجه یخچال ساید برطرف میشود.

خرابی فن یخچال ساید سامسونگ

در داخل کابین یخچال و فریزر فن برای هدایت هوا در بخش های مختلف و جلوگیری از گرم شدن بیش از اندازه آن قرار میگیرد. اگر این قطعه مهم دچار خرابی شود، به مرور هوای داخل دستگاه افزایش پیدا می کند و چراغ درجه دما چشمک زدن میشود. فن باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض شود.

اشکال در لوله های اواپراتور

لوله های اواپراتور و کمپرسور از قطعات بسیار مهم در خنک سازی هوای داخل دستگاه هستند. اگر این قطعات دچار اشکال شوند دمای درون کابین یخچال ساید با افزایش زیادی مواجه میشود. بررسی این قبیل مشکلات نیاز به تخصص و مهارت دارد و بهتر است دستگاه توسط تعمیرکار ساید بای ساید بررسی شود.

علاوه بر موراد فوق، مشکلاتی از قبیل خرابی سنسور یخساز، خرابی سنسور برفک زدایی، خرابی سنسور فریزر نیز می توانند علت چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید سامسونگ به شمار روند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیر لوازم خانگی تکنو پشتیبان

مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی برقی در تهران دارای بیش از 300 تعمیرکار و متخصص لوازم خانگی در مناطق مختلف تهران خدمات تعمیر یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، مایکروفر، جاروبرقی در محل با قیمت مناسب

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار