اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205237435523274
در دسترس نیست

ثبت برند

ثبت برند در تهران

کد: 140205237435523274

، تهران , (اخبار رسمی): یک برند تجاری، به فرد یا شرکتی تعلق دارد که آن را برای خود ثبت کرده است. صاحب برند این حق را دارد که به طور انحصاری از آن استفاده کند و امکان فروش برند نیز برای وی فراهم است.

ثبت برند در تهران
ثبت برند در تهران

، اشخاص حقوقی و حقیقی مجاز به ثبت برند خود هستند و مالکیت نام تجاری هم می تواند برای یک نفر یا چندین نفر باشد. جهت ثبت، نیاز است که مدارک مورد نیاز ارائه شوند

اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه ثبت برند کاملا مختار هستند و هیچ اجباری وجود ندارد که یک شخص اقدام به ثبت و خرید برند کند. البته به جزء مواردی که بر اساس قانون ثبت، این کار برای آنها الزامی است. برای آشنایی بیشتر با شرایط، مراحل، هزینه ها و مدارک لازم برای ثبت برند در تهران، از شما دعوت می کنیم با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

مزایای ثبت برند در تهران

ثبت برند در هر حوزه ای که فعالیت می کنید، مزایایی را به دنبال خواهد داشت و به رشد سریع تر کسب و کار شما کمک می کند.

از مزایای ثبت برند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماندگار شدن در ذهن مشتریان: از مزیت های اصلی ثبت برند تجاری ماندگار شدن در خاطر مشتریان است اما به شرطی که در کنار برند سازی، کیفیت خوبی را نیز ارائه دهید.

افزایش فروش با ثبت برند: مشخصا با ثبت برند، فروش بیشتری هم خواهید داشت زیرا توسط مشتریان بیشتری شناخته شده اید.

معرفی راحت ‌تر و کم هزینه تر محصول: برند سازی می تواند یک روش کم هزینه و آسان تر برای معرفی کردن محصولات باشد و به نسبت تبلیغات رسانه ای، هزینه مناسب تری دارد.

معرفی شدن شما توسط مشتریان: اگر بعد از ثبت برند خود بتوانید برندسازی موفقی را انجام دهید، مشتریان شما معرف کسب و کارتان خواهند بود یعنی شما را به بقیه هم معرفی خواهند کرد. نتیجه این امر، رسیدن به فروش بیشتر است.

اطمینان مشتریان با ثبت برند: معمولا مشتریان برای خرید هر نوع کالایی به سراغ برندهای شناخته شده تر می روند زیرا برند می تواند مشتری را در تشخیص کالای با کیفیت از کالای بی کیفیت کمک کند.

مدارک ثبت برند در تهران

بر اساس قوانین، اشخاص حقوقی و حقیقی مجاز به ثبت برند خود هستند و مالکیت نام تجاری هم می تواند برای یک نفر یا چندین نفر باشد. جهت ثبت، نیاز است که مدارک مورد نیاز ارائه شوند. مدارکی که لازم هستند، برای اشخاص حقیقی و حقوقی متفاوت بوده و به شرح زیر می باشند:

 مدارک لازم برای ثبت نام برند توسط اشخاص حقیقی

کپی برابر اصل شناسنامه

کپی برابر اصل کارت ملی شخص

کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی (در صورتی که نام برند انتخابی لاتین است)

کپی برابر اصل مجوز فعالیت (پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

10  نمونه از برند در ابعاد 6 در 6 سانتی متر

 مدارک لازم برای ثبت نام برند توسط اشخاص حقوقی

کپی روزنامه رسمی ثبت شرکت

کپی آخرین روزنامه رسمی تغییرات شرکت اگر موجود است

کپی برابر اصل شناسنامه و کارت ملی اشخاص دارای حق امضاء در شرکت

کپی برابر اصل مجوز فعالیت ( شامل پروانه بهره برداری، جواز تاسیس، پروانه ساخت یا گواهی فعالیت صادر شده از نهادهای نظارتی و حاکمیتی دولتی)

کپی برابر اصل کارت بازرگانی یا کارت عضویت اتاق بازرگانی (در صورتی که نام برند انتخابی لاتین است)

10 نمونه از برند در ابعاد 6 در 6 سانتی متر

مشاوره ثبت برند در ایران

جهت بهره مندی از مشاوره ثبت برند شخصی در ایران و راهنمایی شدن در خصوص سوالات خود، می توانید با کارشناسان مجرب موسسه ثبتی و حقوقی دادمان ارتباط برقرار نمایید. این موسسه معتبر، خدمات تخصصی را در امر ثبت شرکت و ثبت برند ارائه می نماید و آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت دادمان

موسسه ثبتی و حقوقی دادمان در زمینه های مختلف حقوقی و ثبتی با همکاری وکلای متخصص، بر اساس رشته ­های تخصصی ارائه خدمات می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون