اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140206147470523274
در دسترس نیست

نحوه ثبت شرکت در شهریار

ثبت شرکت در شهریار

کد: 140206147470523274

، تهران , (اخبار رسمی): در قدم اول ثبت شرکت در شهریار، باید تعیین کنید که می خواهید چه نوع شرکتی را تاسیس نمایید. شرکت ها شامل سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود و… هستند که شرایط راه اندازی هر یک از آنها و سرمایه ای که نیاز دارند، متفاوت است.

ثبت شرکت در شهریار
ثبت شرکت در شهریار

هزینه ثبت شرکت در شهریار بر اساس اینکه چه نوع شرکتی می خواهید ثبت کنید، تعیین می شود به عنوان مثال هزینه ثبت شرکت سهامی خاص با هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود یکسان نیست.

مراحل ثبت شرکت در شهریار

ثبت شرکت در شهریار دارای سلسله مراتبی است و شما باید این مراحل را طی کنید. مراحل آن به شرح زیر می باشند:

انتخاب نوع شرکت

در قدم اول ثبت شرکت در شهریار، باید تعیین کنید که می خواهید چه نوع شرکتی را تاسیس نمایید. شرکت ها شامل سهامی عام، سهامی خاص، مسئولیت محدود و… هستند که شرایط راه اندازی هر یک از آنها و سرمایه ای که نیاز دارند، متفاوت است.

تعیین کردن تعداد شرکا یا سهامداران

بسته به نوع شرکتی که تصمیم به ثبت و تاسیس آن دارید، باید تعداد شرکا یا سهامداران شرکت را هم مشخص کرده و به اداره ثبت شرکت ها اعلام نمایید.

مشخص کردن سرمایه اولیه شرکت

بعد از انتخاب نوع شرکت و تعیین تعداد شرکا یا سهامداران، باید به فکر تامین سرمایه اولیه شرکت باشید. هر نوع شرکت نیاز به حداقل سرمایه برای راه اندازی شدن دارد.

تعیین موضوع فعالیت و نام شرکت

موضوع فعالیت شرکت شما چه خواهد بود؟ شما باید موضوعی را انتخاب کنید که ضرری به منافع کشور نرساند. همچنین باید یک اسم مناسب و درخور حوزه فعالیت شرکت را هم انتخاب نمایید.

در تعیین نام شرکت، لازم است استعلام های لازم را انجام دهید و از اسم های تکراری که قبلا توسط دیگر شرکت ها استفاده شده اند، استفاده نکنید. شما می توانید 5 اسم را به اداره ثبت شرکت ها پیشنهاد دهید تا یکی از آنها تایید شوند.

تعیین سمت اعضای شرکت

بعد از تمام این مراحل، حال باید سمت هر یک از اعضای شرکت را مشخص کنید تا متناسب با سمتی که هر یک از آنها دارند، حقوق و اختیارات شان مشخص گردد. در ثبت شرکت لازم است که مدارک اعضای شرکت هم ارائه شوند.

ثبت درخواست آنلاین

شما برای ثبت شرکت در شهریار، لازم است با مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها، مراحل اینترنتی آن را طی کنید. طی ثبت درخواست آنلاین، از شما خواسته می شود که ابتدا حوزه فعالیت را تعیین کنید، نام های پیشنهادی خود را ارائه دهید و سپس فرم مشخصات فردی خود و شرکا را تکمیل نمایید.

انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

در صورت موافقت اداره ثبت شرکت ها با ثبت شرکت شما، لازم است برای انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار نیز اقدام نمایید.

سامانه ثبت شرکت در شهریار

مراحل اولیه ثبت شرکت در شهریار، به صورت آنلاین انجام می شود و آدرس سامانه ثبت شرکت ها نیز به نشانی irsherkat.ssaa.ir می باشد.

در سامانه مذکور، باید اطلاعات هویتی افراد و شرکت ارائه شوند و اسامی انتخابی برای نام شرکت هم به ترتیب اولویت در بخش اظهارنامه مربوط به ثبت شرکت درج گردند.

اگر اسم های انتخابی شما توسط کارشناس اداره تایید نشود، لازم است اسم های جدید را اعلام نمایید. بعد از تایید شدن نام، باید منتظر صدور آگهی شرکت خود باشید.

هزینه های ثبت شرکت در شهریار

هزینه ثبت شرکت در شهریار بر اساس اینکه چه نوع شرکتی می خواهید ثبت کنید، تعیین می شود به عنوان مثال هزینه ثبت شرکت سهامی خاص با هزینه ثبت شرکت مسئولیت محدود یکسان نیست.

همچنین شما باید برای ثبت شرکت خود هزینه های مربوط به پست مدارک شرکت، تعرفه حق الثبت و تعرفه ابطال تمبر سرمایه شرک را پرداخت نمایید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت در شهریار

مدارک لازم برای ثبت شرکت در شهریار عبارتند از:

  • کارت ملی سهامداران شرکت
  • کپی برابر اصل شناسنامه شرکا و مدیران
  • تقاضانامه ثبت شرکت در دو برگ و تکمیل آن توسط تمام سهامداران شرکت
  • اساسنامه شرکت 2 جلد و امضای آن توسط سهامداران
  • صورت جلسه مجمع عمومی موسسین و هیئت مدیره در 1 نسخه
  • مجوز های مورد نیاز
  • گواهی عدم سوء پیشینه کیفری کلیه شرکا
  • معرفی نمایندگی شرکت اگر سهامداران و اعضای هیئت مدیره، حقوقی هستند.
  • تصویر روزنامه رسمی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات آن

آدرس اداره ثبت شرکت در شهریار

آدرس اداره ثبت شرکت :تهران، شهریار، میدان سپاه، شهرک اداری، جنب اداره آب و فاضلاب شهریار

تلفن اداره ثبت شرکت  02165222929 / 02165225999

در تمامی مراحل ثبت شرکت در شهریار اگر نیاز به دریافت خدمات و مشاوره رایگان داشتید کارشناسان موسسه حقوقی ثبت دادمان پاسخگوی شما عزیزان خواهد بود تنها کافیست با مشاورین ما در تماس باشید.

منبع: https://sabtdadman.com/%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d9%87%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b1/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ثبت دادمان

موسسه ثبتی و حقوقی دادمان در زمینه های مختلف حقوقی و ثبتی با همکاری وکلای متخصص، بر اساس رشته ­های تخصصی ارائه خدمات می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حقوقی و قانون