اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140207187523223380
در دسترس نیست

ورق سیاه و قیمت روز آن در بازار آهن شادآباد

کد: 140207187523223380

، تهران , (اخبار رسمی): بیایید نگاهی به چند صنعت مختلف بیاندازیم که از ورق سیاه استفاده می کنند و چرا اینقدر محبوب است. این محصول کاربرد زیادی در صنعت دارد و همچنین قیمت ورق سیاه باتوجه به کاربرد آن بسیار مناسب میباشد.

ورق سیاه و قیمت روز آن در بازار آهن شادآباد
ورق سیاه و قیمت روز آن در بازار آهن شادآباد

ورق سیاه یکی از پرکاربردترین مواد در طول ساخت و ساز است. در واقع، این ماده در بسیاری از صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که احتمالاً پرمصرف ترین مصالح ساختمانی در جهان است. و دلیلی برای آن وجود دارد. بیایید نگاهی به چند صنعت مختلف بیاندازیم که از ورق سیاه استفاده می کنند و چرا اینقدر محبوب است. این محصول کاربرد زیادی در صنعت دارد و همچنین قیمت ورق سیاه باتوجه به کاربرد آن بسیار مناسب است.

چه صنایعی بیشتر از ورق فلز استفاده می کنند؟
همانطور که قبلاً گفتیم، صنایع مختلفی وجود دارد که از ورق فلز استفاده می کنند، چه فولاد ضد زنگ، چه نوارهای آلومینیومی نازک یا برنج مس، در اینجا چند صنعت وجود دارد که مکرراً از این ماده استفاده می کنند.

خودرو - صنعت خودرو از ورق فلز برای ساخت بدنه خودروها استفاده می کند. بدنه تریلرها، RVها و سایر وسایل نقلیه نیز از این ماده در هنگام ساخت استفاده می کنند.
هوافضا - هواپیماها بدون ورق فلزی خیلی دور نمی‌روند. در واقع، بیشتر یک هواپیما با ورق فلزی محافظ پوشانده شده است. این امر به ویژه برای قطعاتی مانند بال و بدنه مهم است.
ساخت و ساز – ورق سیاه در صنعت ساخت و ساز بسیار مهم است. از کانال ها گرفته تا چشمک زن سقفی و ناودان، این یک مصالح ساختمانی ضروری برای خانه ها و ساختمان های تجاری است.
سوارکاری - اگرچه این استفاده خاص از ورق فلزی کاملاً تزئینی است، اما هنوز جالب است! صنعت سوارکاری معمولاً از ورق های فلزی برای ایجاد صفحه های تزئینی و سایر اقلام چسبنده برای اسب ها استفاده می کند.
چرا از ورق فلزی استفاده کنیم؟
ورق فلزی دارای مزایای زیادی است. اولین مورد این است که حمل و نقل این مواد چقدر آسان است. ورق فلزی سبک وزن است و می توان آن را به راحتی روی هم چید. یعنی حمل و نقل مشکلی ندارد، حتی در مقادیر زیاد.

B2n.ir/s72671

ورق های فلزی همچنین به دلیل محلول شیمیایی که پس از ساخت به کار می روند، بسیار مقاوم در برابر آب و هوا است. این محلول شیمیایی به جلوگیری از خوردگی و حتی مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش کمک می کند. این همچنین به این معنی است که ورق فلزی بسیار بادوام است. در واقع، بسیاری از صاحبان خانه ها سقف فلزی را به عنوان نتیجه مستقیم دوام آن انتخاب می کنند.

متداول ترین فلزات خریداری شده عبارتند از ورق های آلومینیوم و فولاد ضد زنگ. در شکل ورق، این فلزات کاربردهای خوبی دارند.

هنگام بحث در مورد ساخت سفارشی، ورق فلزی و صفحه فلزی اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند، یا ممکن است به نظر برسد. در واقع، آنها دو نوع مختلف از مواد خام هستند که می توانند با استفاده از برش پلاسما، برش با سوخت اکسی، برش لیزری یا تکنولوژی دیگر ساخته شوند. دقیقاً تفاوت این دو چیست؟ تا حد زیادی به اندازه کاهش می یابد.

محدوده اندازه و کاربرد برای هر ماده
اندازه هر ماده نتیجه نحوه تولید آن است. ورق فلزی از یک سیم پیچ پیوسته بریده می شود و اندازه آن از کمتر از 1 میلی متر تا 25 میلی متر متغیر است. ورق برای برنامه های تقریباً بی پایان استفاده می شود. برخی از نمونه ها عبارتند از: قطعات خودرو، سقف ساختمان ها و علائم تجاری. ورق فلزی معمولاً به صورت یک قطعه نورد می‌شود و بنابراین ضخیم‌تر از ورق است و اندازه آن بین 2 تا 150 میلی‌متر است. صفحات بیشتر در ساخت ساختمان ها، کشتی ها، سکوهای نفتی، پل ها و انواع دیگر سازه ها استفاده می شوند.

ساخت ورق و صفحه فلزی
سازندگان فلز مجموعه ای از ابزارها را برای پردازش ورق و صفحه دارند، اگرچه برخی از آنها بسته به ضخامت برای مواد خاص بهتر اعمال می شوند. به عنوان مثال، برش های لیزری برای ساخت ورق سیاه ایده آل هستند، در حالی که دستگاه های برش پلاسما و برش با سوخت اکسی می توانند صفحات ضخیم تر را کنترل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

توان کاوش شکیبا

شرکت توان کاوش شکیبا با برند تجاری " آهن ملت " از فعالان با تجربه با بیش از 15 سال سابقه در زمینه فولاد است که در زمینه خرید و فروش آهن آلات و مقاطع فولادی مانند انواع پروفیل ، تیرآهن ، میلگرد ، ورق ، سپری ، نبشی و ناودانی و .. با مناسبترین قیمت فعال میباشد و ارائه خدماتی همچون قیمت آهن آلات و تامین نیاز مشتریان اعم از تیر آهن ، میلگرد ، ورق ، پروفیل ، نبشی ، ناودانی ، آهن آلات صنعتی و ساختمانی از جمله این خدمات میباشد. کارشناسان شرکت آهن ملت همواره آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید و فروش انواع مقاطع فولادی و همچنین پیگیری رضایت مشتری میباشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]