اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950728163545757

حافظی اعلام کرد

حذف کمیسیون تخصصی از کمیته نظارت بر فروش شهروند

کد: 13950728163545757

https://goo.gl/fpELgK

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: حذف نماینده کمیسیون سلامت شورا از کمیته 5 نفره نظارت بر فروش شرکت شهروند و انتخاب دو نماینده از هیات رئیسه، نادیده گرفتن مصوبه شورا و خلاف واقع است.

حذف کمیسیون تخصصی از کمیته نظارت بر فروش شهروند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران  رحمت اله حافظی در تذکر پیش از دستور دویست و نودو هشتمین جلسه  شورای شهر تهران، در خصوص ترکیب کمیته پنج نفره برای نظارت بر فروش شهروند، گفت: در جلسه فروش سهام شرکت شهروند ابتدا پیشنهاد شد کمیته سه جانبه ای متشکل از نمایندگان سه کمیسیون (برنامه و بودجه، معماری و شهرسازی و نظارت) برای نظارت بر فروش شهروند تشکیل شود که با درخواست رئیس کمیته محیط زیست، ترکیب این کمیته به پنج نفر افزایش یافت.

وی ادامه داد: بر این اساس یک نفر از کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر و یک نفر از هیات رئیسه نیز به این کمیته راه یافتند اما در صورت جلسه ارسالی مشاهده شد که نماینده کمیسیون سلامت حذف شده و به جای آن دو نفر از هیات رئیسه در این کمیته جایگزین شدند.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، با اشاره به اینکه بر اساس فایل های صوتی و تصویری موجود از آن جلسه، کمیسیون سلامت باید عضو این کمیته باشد، تصریح کرد: درخواست دارم متن صورت جلسه مذکور اصلاح شده و متعاقبا به فرمانداری ارسال شود.

حافظی همچنین تاکید کرد: یک کارمند شورا حق ندارد اظهار نظر یا یادداشت های اعضای شورای شهر را فیلتر کند، اجاره ندهید این رویه باب شود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه