اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950804168895757

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خبرداد

افتتاح پایانه مسافری شرق تا سال آینده

کد: 13950804168895757

https://goo.gl/cgtWqf

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاثیرات ایجاد پایانه مدرن مسافری شرق تهران از افتتاح آن در صورت تامین بودجه تا سال آینده خبر داد.

افتتاح پایانه مسافری شرق تا سال آینده در صورت تامین اعتبار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران طی بازدیدی از منطقه 13 با حضور در محل احداث پایانه شرق تهران از این پروژه بازدید کرد.

وی در تشریح این بازدید گفت: پروژه هم اکنون روند قابل قبولی دارد این درحالی است که ساخت این پروژه سالهای زیادی مطرح بوده است که دلیل آن مشکلات تملک زمین و همچنین لزوم اعمال تغییرات در طرح به دلیل موضوعات زیست محیطی بوده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل اهداف این طرح را جوابگویی به مبادلات مسافری شرق تهران و کاهش بار پایانه مسافری جنوب دانست و اظهار داشت: روند پروژه نشان می‌دهد که اگر منابع مالی آن تامین شود، شاهد ا فتتاح آن تا سال آینده هستیم.

دنیامالی در خصوص ضرورت تکمیل هر چه سریعتر این پایانه تصریح کرد: هم اکنون پایانه مسافری شرق در سه راه تهرانپارس مشکلات ترافیکی زیادی را برای شهروندان و موضوعات ترافیکی منطقه 13 ایجاد کرده‌است که امیدواریم بر همین اساس شاهد تزریق به موقع منابع مالی به این پروژه باشیم.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را بین 60 تا 70 میلیارد تومان ارزیابی کرد و گفت: این میزان، رقم قابل توجهی است و به نظر می رسد باید به صورت ویژه به آن توجه شود چرا که هم بخشی از ترافیک شرق تهران را ساماندهی میکوند و هم به لحاظ کیفیت سرویس دهی سامانه به روزی برای آن را پیش بینی شده است که بتواند پیشنهاد جایگزینی برای پایانه هی مسافربری غرب و جنوب تهران باشد.

دنیامالی سهم تجهیزات در این پایانه را به لحاظ سخت افزاری و نرم‌افزاری در حدود 10 تا 12 درصد دانست گفت : این پایانه بر اساس دانش روز ایجاد شده است که بهره برداری آن می‌تواند افزایش رضایت مندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

وی در پایان به تاثیرات اینگونه پایانه‌های مسافری در حمل و نقل برون شهری اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه باید این مدل در پایانه های غرب و جنوب نیز پیاده سازی شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه