اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175185757

معصومه آباد:

مردم ذی حسابان واقعی شهرهستند

کد: 13950812175185757

https://goo.gl/2ySd1A

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تخریب من تخریب جامعه ایثار گری است گفت: من اعتبار و عقبه خود را از شکنجه گاه های زندان های بعث به دست آوردم و شایسته چنین رفتاری نبودم .

مردم ذی حسابان واقعی شهرند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران معصومه آباد در سیصد و دومین جلسه شورا و بعد از سخنان قالیباف شهردار تهران گفت : همان هفته ای که این خبر منتشر شد آمدم در پشت تریبون اعلام کردم مردم ذی حسابان این شهر هستند و باید پاسخگویشان باشیم، پس از من بازرسی ها را شروع کنید تا مشخص شود این اتفاق رخ داده یا نه.

وی ادامه داد: پرونده واگذاری املاک نجومی یک دروغ نجومی بود و شایعه سازی ها نه تنها مجموعه مدیریت شهری بلکه کارکنان شهرداری را متهم کردند.

آباد در ادامه افزود: باید اجازه دهیم که سازمان های فرادستی و قوه قضائیه به این موضوع رسیدگی کنند تا شفاف سازی ها حاصل شود، اعضای شورای شهر منتخب مردم هستند نه منتصب، به رای مردم به شورا آمده اند، از همین رو من هنوز از این اتفاقات تلخ کامم.

وی با طرح این پرسش که آبرو از چه جنسی است، ادامه داد: به دادستان تهران گفتم نمی دانم آبرو از چه جنسی است، حیثیت از چه جنسی است، اما باید بگویم که آبروی من و 5 عضو دیگر شورا که به دروغ ریخته شد، دیگر باز نمی گردد.

آباد با تاکید بر اینکه از همکاران انتظار داشتم وقتی این اتفاق رخ داد و یک دروغ نجومی گفته شد، با امضای یک نامه به مردم بگویند که دروغ بوده و از آبروی ما حفاظت کنند، افزود: اگر این اتفاقات ناشی از تصمیمات و اقدامات تنها یک آدم و یک نفر باشد باید بگویم که وی خیلی توانمند بوده است و باید توانایی هایش در جهت خیر و مصلحت بکار گرفته شود و باید آزاد شود.

رییس کمیته ایمنی شورا با بیان اینکه حالا که این اتفاق افتاده و ابعاد مساله برای تمامی اعضا روشن شده است، اظهار کرد: امیدوارم این اتفاقات از درون شورا شکل نگرفته باشد، اما وقتی این حاشیه سازی ها برای چند نفر از اعضای شورا آغاز شد و من از سایر همکاران پرسیدم که آیا یاشار سلطانی را می شناسند یا نه، هیچ کسی نگفت وی را می شناسد.

آباد با اشاره به اینکه پس از وقوع این اتفاقات همه با من همدردی کردند و گفتند کار پسندیده ای رخ نداده است، تصریح کرد: ما که آبرویمان را بردند و نمی دانیم چه اتفاقی رخ خواهد داد، اما به خانواده من رحم کنید.

وی با بیان اینکه مادر من در امام زاده داوود مستاجر است و شاهد ایشان نیز مسئول دفتر آقای حکیمی پور آقای زرین است، ادامه داد: همه بدانید این من نبودم که از لحاظ سیاسی زدید، شما عقبه من را که جامعه ایثارگری است زدید. از شما می خواهم با ما اینگونه رفتار نکنید.
آباد ادامه داد: من نه پدرم وزیر است و نه وکیل. من معصومه آباد هستم. اعتبارم را از شکنجه گاه های زندان های الرشید عراق گرفته ام.

رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران گفت: سه روز پس از حبس یاشار سلطانی همسرم در روز عید سادات به خانه آمد و گفت که ما سادات هستیم و عیدی می دهیم بیا برویم سند خانه را به دادگاه ببریم تا وی را آزاد کنیم، مدعی العموم شاکی یاشار سلطانی است. باید بگویم که اتفاقی که رخ داده دست هیچ کسی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه 4 سال در زندان بوده و امروز آبرویش است که ریخته شده نه آب جوی، متذکر شد: من مطمئن هستم که این موضوع تمام نمی شود و ادامه دارد. اما باید اعضا نامه بنویسند و به مردم حقیقت را بگویند و از کیان شورا حفاظت کنند زیرا شورا آسیب دیده است آنهم به خاطر دروغ های بزرگ.

آباد با تاکید بر اینکه اگر این اتفاقات جریان نیست، اگر ساماندهی نشده، اگر کار یک نفر است، چرا اعضای شورا ساکت نشسته اند و به یکدیگر لبخند می زنند، متذکر شد: از آن همه کارمندی که خانه دار و مسکن دار شده اند، تنها کمتر از نیم درصد از کل، تخلف رخ داده است. اگر قرار نیست سیاسی حرف بزنیم، پس باید در ماه های پایانی شورای چهارم این مدال افتخار به گردن همه بماند و برای عزت شورا و برای رای مردم سیاسی عمل نکنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه