اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175205757

در صحن شورا صورت پذیرفت

تقدیر اعضای شورا از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک

کد: 13950812175205757

https://goo.gl/RW0WqB

، تهران , (اخبار رسمی): اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک ریو 2016 در صحن علنی تقدیر کردند.

تقدیر اعضای شورا از مدال‌آوران المپیک و پارالمپیک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران سیصدودومین جلسه شورا، در حالی آغاز شد که تقدیر و تجلیل از مدال آوران المپیک و پارالمپیک 2016 توسط اعضای شورا صورت گرفت.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران نیز ضمن تبریک مقام سومی جهان توسط تیم ملی کاراته در اتریش گفت: ورزشکاران ما در المپیک و پارالمپیک افتخار آفریدند و لازم است که مدیریت شهری از آنها تقدیر کنند.

وی ضمن دعوت از ورزشکاران شورا(علیرضا دبیر ، عباس جدیدی ، هادی ساعی و حسین رضا زاده ) برای اهدای جوایز به این مدال‌آوران گفت: باید از این افراد حمایت شود.
علیرضا فغانی و محمد رضا منصوری داور و کمک داور فینال المپیک ، حسن رحیمی دارنده مدال برنز کشتی، علی صادق زاده سلمانی دارنده مدال برنز وزنه برداری پارالمپیک ، جاوید احسانی شکیب دارنده مدال برنز پارالمپیک دو ومیدانی ، ابراهیم رنجبر کیوج دارنده مدال نقره و برنز تیرو کمان پارالمپیک ، صادق بیگدلی و داوود علی پوریان اعضای تیم والیبال نشسته که به مدال طلا دست یافتند ورزشکارانی بودند که از استان تهران در المپیک و پارالمپیک 2016 ریو شرکت داشتند و اعضای شورا از آنان تجلیل به عمل آوردند.

در ادامه این جلسه مهدی چمران با وقایع تاریخی ایام هفته نیز اشاره کرد که از جمله می توان به روز 13 آبان روز دانش آموز و روز استکبار ستیزی ، آغاز ماه صفر و ولادت امام محمد (ع) و تبعید امام (ره) به ترکیه نام برد .

در این جلسه همچنین رسیدگی به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه "اساسنامه شرکت ساماندهی و صنایع مشاغل شهر تهران " در دستور قرار گرفت که با قرائت پاسخ کمیسیون برنامه و بودجه اعضای شورا به آن رای موافق دادند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش