اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950812175225757

پرویز سروری:

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ملی ما است

کد: 13950812175225757

https://goo.gl/g73kke

، تهران , (اخبار رسمی): رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای اسلامی شهر تهران یک نهاد اجتماعی است و سیاست زدگی برای آن سم مهلکی است که آن را از مسیر خدمت رسانی خارج می کند.

اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ملی ما است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الکملل شورای اسلامی شهر تهران پرویز سروری در سیصد و دومین جلسه شورا با اشاره به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه در پرونده املاک شهرداری و نقش آقای حکیمی پور در انتشار اسناد محرمانه گفت: ما از آقای حکیمی پور توقع داشتیم که از مردم عذر خواهی کنند.

وی ادامه داد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه ملی است و خدشه به این سرمایه ضربه به منافع و مصالح ملی است.

رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یک نهاد اجتماعی است و سیاست زدگی برای آن مانند سم مهلکی است که آن را از مسیر خدمت رسانی خارج و وارد مسیر سیاسی می کند و مدیریت شهری را از متن خدمت به حاشیه سیاسی می برد .
سروری افزود: برای من جای سوال است که سمت حکیمی‌پور چیست؟ چه کسی و یا چه کسانی اسناد را به حکیمی‌پور داده‌اند؟ چرا حکیمی‌پور اسناد را به یاشار سلطانی داده؟ چون که یاشار سلطانی سه روز قبل از انتشار اسناد جلسه‌ای با آباد داشته و در مورد اسناد از وی توضیح خواسته که آباد نیز اسناد را تکذیب می‌کند.

وی با بیان اینکه این جلسه به درخواست سلطانی و چند روز قبل از انتخابات هیأت رئیسه بوده است، گفت: به نظر می‌رسد پشت صحنه سیاسی، این موضوع را مدیریت می‌کند.

سروری با بیان اینکه روز انتشار اسناد، خانم آباد با آقای حکیمی‌پور تماس گرفته اما حکیمی‌پور مدعی می‌شود که یاشار سلطانی را نمی‌شناسد و کاری از او برنمی‌آید، تصریح کرد: بعد از انتشار سخنان دادستان تهران مبنی بر اینکه اسناد را حکیمی‌پور داده، این فرد در مصاحبه‌ای عنوان کرده که یاشار سلطانی صالح، امین و دلسوز بوده و این اسناد را به او امانت داده است اما جای سوال است که اگر حکیمی‌پور، یاشار را نمی‌شناسد چطور این اسناد را به او امانت داده است.
سروری گفت: نباید گذاشت شورا به سیاست زدگی دچار شود چرا که در این صورت هم شورا و هم مردم متضرر خواهند شد، کمترین مشارکت مردم در انتخابات مربوط به شورای دوم است چرا که شورای اول آمیخته به سیاست زدگی شده بود از اینرو باید از این آفت بزرگ دوری جوییم 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه