اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178105757

مهدی چمران ؛

پایبندی منصور پورحیدری به فوتبال ایران ستودنی است

کد: 13950817178105757

https://goo.gl/Zw4lsZ

، تهران , (اخبار رسمی): رییس شورای اسلامی شهر تهران در پیامی درگذشت منصور پور حیدری و حجت الاسلام شجونی را به مردم ایران تسلیت گفت .

پایبندی منصور پورحیدری به فوتبال ایران ستودنی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران، مهدی چمران در آغاز سیصد و سومین جلسه شورا با اشاره به روز شهادت حضرت رقیه گفت : شهادت دخت گرامی امام حسین (ع) تنها می تواند یاد آور ددمنشی های آل امیه باشد ، سفاکانی که در قساوت حتی به کودکان هم رحم نمی کردند و امروز میراث داران آنان همین رفتار را تکرار می کنند.

وی ادامه داد : امیدواریم با پیروزی مسلمین در سوریه بار دیگر به زیارت حضرت رقیه و حضرت زینب (س) نائل شویم .
چمران در ادامه سخنان خود با اشاره به درگذشت منصور پور حیدری پیشکسوت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران، افزود : اخلاق و پایبندی منصور پورحیدری به فوتبال ایران و باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ستودنی بود. وی یکی از الگوهای ورزشی جوانان بود که همواره به اخلاق نیک و ادب شهره بودند. امروز باشگاه استقلال پدر معنوی خود را از دست داد و ما این ضایعه بزرگ را به جوانان ورزش دوست و اهالی ورزش و تمام مردم ایران تسلیت می گوییم .
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین درگذشت روحانی عالی مقام حجت الاسلام شجونی را نیز تسلیت گفت و اظهار داشت : حجت الاسلام شجونی در تاریخ مبارزات بر علیه رژیم طاغوت و در کوران مبارزات انقلاب اسلامی همیشه یار انقلاب و یار امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و از هیچ تلاشی فروگذار نبودند.
چمران در ادامه به برخی وقایع تاریخی ایام هفته اشاره کرد که از جمله مهمترین آنها روز بزرگداشت سلمان فارسی صحابی پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی (ع) (به روایتی ) بود .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه