اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950819178975757

مرتضی طلایی بیان کرد

لزوم تدبیر شهرداری تهران برای مقبره شهدای گمنام

کد: 13950819178975757

https://goo.gl/Ai4zxL

، تهران , (اخبار رسمی): نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از عدم شارژ کارت های منزلت از ابتدای مهر ماه گلایه کرد ، و همچنین خواستار رسیدگی به وضعیت اهالی روستای پس قلعه شد .

لزوم تدبیر شهرداری تهران برای مقبره شهدای گمنام

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران ،مرتضی طلایی در سیصد و چهارمین جلسه شورا اظهار داشت: شارژ بلیت‌های کارت منزلت از اول مهرماه انجام نشده است بنابراین از شهرداری می خواهم در این خصوص اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی ادامه داد : در همین راستا با توجه به افزایش قیمت ها انتظار می رود شارژ هزینه ایاب ذهاب کارت های منزلت نیز افزایش یابد .

طلایی افزود: درخصوص شهدای گمنام که در بعضی از بوستان‌ها دفن شده‌اند شهردار تهران تدبیری اتخاذ کند که کلیه‌ مقبره‌های شهدای گمنام با المان‌های مشخصی یکدست شود.

وی تصریح کرد : وجود شهدای گمنام در هر منطقه ای موجب تغییر و تحولات فرهنگی و اجتماعی شده است لذا وجود یک المان مشخص برای شهدای گمنام ضروری است.

در ادامه طلایی بیان داشت: در روز ملی مبازره با استکبار درباره کتاب‌هایی که درخصوص این روز منتشر شده است، صحبت شد که شهرداری این کتاب‌ها را تهیه و در کتابخانه‌های شهرداری قرار دهد تا جوانان آن را مطالعه کنند.

وی به تذکر دیگری اشاره کرد و گفت: در خیابان اسکندری لوازم دست دوم به فروش می‌رسد که نیاز است دستگاه‌های نظارتی و مسئول در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: در روستای پس قلعه که در محدوده شهرداری منطقه یک است وضعیت اسفباری موجود است و حتی در این روستا درمانگاه، مغازه نانوایی وجود ندارد و برای گرمایش خود و دیگر نیازها از نفت استفاده می‌کنند. بنابراین درخواست داریم شهرداری تهران برای کمک به این روستا با اینکه جز وظایفشان نیست بشتابند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه