اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950910192625757

مرتضی طلایی:

مزار شهدا در بوستانها به مراکز فرهنگی تبدیل شود

کد: 13950910192625757

https://goo.gl/dSg3KY

، تهران , (اخبار رسمی): پیکر تعدادی از شهدای گمنام در شهر تهران تشییع و در بوستان‌های شهر تدفین شدند.

مزار شهدا در بوستانها به مراکز فرهنگی تبدیل شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اداره کل ارتباطات و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران مرتضی طلایی در سیصد و هشتمین جلسه شورا اظهار داشت: پیکر تعدادی از شهدای گمنام در شهر تهران تشییع و در بوستان‌های شهر تدفین شدند.

وی افزود: بوستان‌هایی که این شهدا خاکسپاری شده‌اند باید به مراکز فرهنگی تبدیل شوند و در این بوستان‌ها مقبره‌های متحدالشکلی ایجاد شود و خدمات فرهنگی لازم ارائه شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما نسبت به شهدا انجام وظیفه کرده‌ایم ولی در حق بعضی از شهدا کوتاهی کرده‌ایم. شهید متوسلیان از فرماندهان رده اول سپاه بودند و حق او را ادا نکرده‌‌ایم لذا پیشنهاد می‌شود ادامه پروژه صیاد شیرازی به نام شهید متوسلیان باشد.

وی افزود: در جلسه قبلی شورا قرار بود افرادی که به آبروی اعضای شورا آسیب وارد کرده‌اند، عذرخواهی کنند.

طلایی گفت: وقت و پول مردم را خواسته یا ناخواسته صرف مسائل حاشیه‌ای می‌کنیم و این وقت، حق عمومی است و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنیم. افرادی که این وضعیت اشتغال، آسیب‌های اجتماعی و مشکلات ازدواج را ایجاد کرده‌اند باید از مردم عذرخواهی کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شورای اسلامی شهر تهران

شورای اسلامی شهر تهران جایگاهی حقوقی است که 31 عضو آن از طریق رای مستقیم مردم انتخاب می شوند. وظیقه شورای شهر قانون گذاری و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری را بر عهده داشته و یکی از مهمترین وظایف موردی آن انتخاب شهردار برای مدت 4 سال است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه