سی امین مجمع اتحادیه تاکسیرانی ها در تهران

کد: 1395051476565810

http://goo.gl/zf9koY

، تهران , (اخبار رسمی): مجمع اتحادیه تاکسیرانی های سراسر کشور امروز -14 مرداد ماه- در تهران برگزار می شود.

سی امین مجمع اتحادیه تاکسیرانی هادر تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ مجمع اتحادیه تاکسیرانی های سراسر کشور با حضور تمامی اعضا که شامل مدیران عامل تاکسیرانی های کلان شهرها و شهرهای بزرگ کشور امروز به میزبانی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران برگزار می شود.

این مجمع سالانه دوبار تشکیل جلسه داده و بنا به درخواست هرکدام از اعضا میزبان دوره بعد انتخاب می شود. همچنین بررسی آخرین وضعیت تاکسیرانان، دستاوردها و اقدامات مهم انجام گرفته و هم اندیشی مدیران عامل تاکسیرانی درخصوص راهکارهای حمایت از تاکسیرانان در کل کشور، از جمله برنامه های این مجمع می باشد. دستور کار مهم این دوره انتخاب بازرس ویژه اتحادیه توسط اعضا است.

با توجه به اینکه کلانشهر تهران در هوشمندسازی و ورود خودروهای مدرن و هیبریدی به ناوگان پیش قدم می باشد. مجمع این دوره در تهران برگزار شد تا مدیران عامل تاکسیرانی کل کشور از مراکز ویژه سازمان و فعالیت های صورت گرفته بازدید کنند.

برابر برنامه ریزی انجام شده بازدید از مرکز کنترل و نظارت هوشمند ناوگان تاکسیرانی تهران، مرکز علمی و کاربردی تاکسیرانی، دستگاه شبیه ساز رانندگی با تاکسی(سیمولاتور)، نحوه کار دستگاه های هندهلد و خودروهای مدرن، جزو برنامه های جنبی مجمع این دوره است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان تنها متولی امور تاکسیرانان در شهر تهران است.در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با بیش از 100 هزار تاکسیران و حدود 80 هزار تاکسی، 4.5 میلیون مسافر را روزانه جابجا می کند که سهم 22 درصدی از سفرهای حمل و نقل درون شهری را در 22 منطقه تاکسیرانی به خود اختصاص داده که با توجه به امکانات موجود رقم قابل توجهی است. ناوگان تاکسیرانی با پشت سر نهادن دورانی سخت، پر مخاطره و غیر متمرکز، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در تاریخ 28/3/1359 با هدف تمرکز، کنترل و نظارت بر حُسن اجرای خدمت رسانی تجمیع شد. و طی لایحه ای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تحت پوشش شهرداری تهران با تصویب شورای انقلاب شروع به فعالیت کرد.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه