تابلو ایستگاه های تاکسی الکترونیک می شود

کد: 1395060295795810

http://goo.gl/mS0jZE

، تهران , (اخبار رسمی): تابلوهای الکترونیک درایستگاه های تاکسی جایگزین تابلوهای قدیمی می شوند.

تابلو ایستگاه های تاکسی الکترونیک می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛  در جلسه  اخیرنظارت ستادی حوزه تاکسیرانی ، میثم مظفر؛ مدیرعامل سازمان با تاکید بر بحث ساماندهی ایستگاه های تاکسی، سرپناه و خط کشی از نصب تابلو الکترونیک برای ایستگاه های تاکسی در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به موقعیت فرامنطقه ای و بین المللی بازار مبل یافت آباد، پیشنهاد داد که یک خط از پایانه مترو زمزم به مقصد این مجموعه طراحی و فعال گردد. مظفر همچنین از شهردار منطقه درخواست کرد پهلوگاه، سرپناه و خط کشی مناسب برای ایجاد ایستگاه تاکسی تلفنی مقابل بازار مبل شماره 3 نصب شود تا با ابلاغ سازمان یک شرکت خصوصی تاکسیرانی اقدام به خدمت رسانی به شهروندان در آن مجموعه کنند.

مظفر با اشاره به وضعیت تاکسی ها در ابتدای خیابان قدرت پاکی، پیشنهاد داد زمین ابتدای این خیابان تملک و پایانه مشترک تاکسی و اتوبوس در آن ایجاد شود تا با تجمیع خطوط تاکسی اطراف در این پایانه، معضل چندساله سه راه آذری حل شده و انضباط ترافیکی مدنظر شهردار تهران ایجاد شود که این پیشنهاد مورد موافقت شهردار منطقه قرار گرفت. 

همچنین مهدی عباسی؛ شهردار منطقه 17 ضمن خیرمقدم به تیم نظارت سازمان تاکسیرانی، برای رفع مشکلات و دغدغه های تاکسیرانان و افتتاح پایانه تاکسیرانی زمزم با امکانات و شرایط مناسب قبل از آغاز مهرماه اعلام آمادگی کرد. وی به تراکم جمعیتی بالای منطقه و عرض کم خیابان ها اشاره کرد و افزود: برخی رفتارهای رانندگان تاکسی پیامد کار سخت ایشان است. لذا باید برنامه ریزی داشته باشیم و در حوزه های جنبی منجمله حوزه های فرهنگی خوش فکر عمل کرده و رانندگان تاکسی و خانواده ایشان را تکریم کنیم.

ارایه گزارش عملکرد شرکت تاکسیرانی خصوصی فرداگشت مهرآباد و دفتر تاکسیرانی منطقه، پایان بخش سومین جلسه نظارت ستادی سازمان تاکسیرانی بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان تنها متولی امور تاکسیرانان در شهر تهران است.در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با بیش از 100 هزار تاکسیران و حدود 80 هزار تاکسی، 4.5 میلیون مسافر را روزانه جابجا می کند که سهم 22 درصدی از سفرهای حمل و نقل درون شهری را در 22 منطقه تاکسیرانی به خود اختصاص داده که با توجه به امکانات موجود رقم قابل توجهی است. ناوگان تاکسیرانی با پشت سر نهادن دورانی سخت، پر مخاطره و غیر متمرکز، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در تاریخ 28/3/1359 با هدف تمرکز، کنترل و نظارت بر حُسن اجرای خدمت رسانی تجمیع شد. و طی لایحه ای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تحت پوشش شهرداری تهران با تصویب شورای انقلاب شروع به فعالیت کرد.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی