حذف پیکان اولویت تاکسیرانی است

کد: 1395052889875810

http://goo.gl/yyRM1J

، تهران , (اخبار رسمی): نوسازی تاکسی های تهران از مرز 3000 دستگاه گذشته است

حذف پیکان اولوی تاکسیرانی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی ،ابراهیمی معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام این خبر :گفت در انتخاب خودرو و بانک عامل به منظور ارائه وام هیچ اجباری نداریم و امسال از محصولات ایران خودرو و سایپا در سبد خودرو خواهیم داشت.

او نوسازی تاکسی های شهر تهران و حذف پیکان ها از ناوگان تاکسیرانی را اولویت این سازمان عنوان کرد و افزود: از دهه فجر 94 که دولت دستگاه های ذی ربط با نوسازی را دور هم جمع کرد، ثبت نام شروع شد و امسال نیز از خرداد ماه تحویل تاکسی ها در سراسر کشور آغاز شد.

وی با اعلام اینکه در انتخاب خودرو و بانک عامل به منظور ارائه وام هیچ اجباری نداریم به خودروهای مدرن اشاره کرد و گفت: این خودروها طی یکسال و نیم گذشته در برنامه تاکسیرانی شهر تهران جای گرفته اند که در جهت کاهش مصرف سوخت و عدم آلودگی هوای شهر تهران از خودروهای هیبریدی استفاده کنیم.

ابراهیمی با اعلام اینکه نوسازی تاکسی های مسیر راه آهن در اولویت است، گفت: تاکسی های فرسوده بویژه پیکان ها باید حذف شود و اینکه همه تاکسی داران باید اتومبیل های خود را به لوکس تغییر دهند، واقعیت ندارد و حتی انتخاب بانک عامل به منظور دریافت وام با خود راننده است.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: اگر راننده ای بخواهد با خودروی فرسوده خود در خطوط تاکسیرانی تردد کند و به شهروندان خدمتی بی کیفیت ارائه دهد، ما از این مسئله جلوگیری می کنیم ولی در نوع خودروی جایگزین انتخاب با خود رانندگان است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان تنها متولی امور تاکسیرانان در شهر تهران است.در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با بیش از 100 هزار تاکسیران و حدود 80 هزار تاکسی، 4.5 میلیون مسافر را روزانه جابجا می کند که سهم 22 درصدی از سفرهای حمل و نقل درون شهری را در 22 منطقه تاکسیرانی به خود اختصاص داده که با توجه به امکانات موجود رقم قابل توجهی است. ناوگان تاکسیرانی با پشت سر نهادن دورانی سخت، پر مخاطره و غیر متمرکز، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در تاریخ 28/3/1359 با هدف تمرکز، کنترل و نظارت بر حُسن اجرای خدمت رسانی تجمیع شد. و طی لایحه ای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تحت پوشش شهرداری تهران با تصویب شورای انقلاب شروع به فعالیت کرد.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست