فراخوان بزرگ شناسایی شهدای تاکسیران

نخستین یادواره شهدای تاکسیران برگزار می شود

کد: 13951012211465810

https://goo.gl/7tpyyF

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از برگزاری نخستین یادواره شهدای تاکسیرانی خبر داد.

نخستین یادواره شهدای تاکسیران برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ سازمان تاکسیرانی در کنار رسالت اصلی خود در حوزه حمل و نقل عمومی، این بار در ادامه حرکت های فرهنگی خود قصد دارد تا با شناسایی و معرفی چهره های جاودان این مرز و بوم قدمی موثر بردارد.

در همین راستا میثم مظفر مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ضمن بیان اینکه تکریم از خانواده های شهدا و تجلیل از منزلت شهیدان، همواره یکی از دغدغه های شهرداری تهران بوده گفت:« یکی از موضوعات این سازمان این بوده که احتمالاً تعداد شهدایی که منتسب به خانواده بزرگ و محترم تاکسیرانی هستند باید بیش از این تعدادی باشد که امروز می شناسیم. به همین دلیل طرح جدیدی را پیش بینی کرده ایم که به عنوان فراخوان بزرگ شهدای تاکسیران شناخته می شود.»

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: این فراخوان از ابتدای دی ماه امسال آغاز شد و با همکاری و پیگیری حوزه مقاومت بسیج شهدای تاکسیرانی برنامه ویژه ای در این راستا تدارک دیده ایم که شامل شناسایی شهدای تاکسیران و انجام مراسم تجلیل در نیمه بهمن ماه امسال است.

این مراسم با عنوان اولین یادواره شهدای سازمان تاکسیرانی شهر تهران در سالن 5 آذر بسیج مستضعفین با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکسیران به همراه جمعی از مسئولان سازمانی و کشوری مزین خواهد شد.

مظفر در پایان عنوان کرد: برای دسترسی وسیع تر و ارتباط بیشتر مردم با این طرح سامانه های متعددی را در نظر گرفته ایم.

به این منظور، دبیرخانه مرکزی در حوزه مقاومت بسیج شهدای تاکسیران تشکیل داده شده و شماره تلفن 88404726 در دبیرخانه مرکزی یادواره همه روزه در ساعات 8:00 الی 18:00 (به جز روزهای تعطیل) آماده دریافت و ثبت موارد معرفی شده از طرف تاکسیرانان و شهروندان عزیز است. علاوه بر این شهروندان و اعضای خانواده بزرگ تاکسیرانی تهران نیز می توانند از طریق سامانه ثبت پیام های مردمی شهرداری تهران یا همان سامانه 1888 نیز اطلاعات خود را ثبت کنند. سامانه پیامکی 1000000110 نیز می تواند انتقال دهنده اطلاعات مربوط به شهدای تاکسیران  به سازمان تاکسیرانی باشد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان تنها متولی امور تاکسیرانان در شهر تهران است.در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با بیش از 100 هزار تاکسیران و حدود 80 هزار تاکسی، 4.5 میلیون مسافر را روزانه جابجا می کند که سهم 22 درصدی از سفرهای حمل و نقل درون شهری را در 22 منطقه تاکسیرانی به خود اختصاص داده که با توجه به امکانات موجود رقم قابل توجهی است. ناوگان تاکسیرانی با پشت سر نهادن دورانی سخت، پر مخاطره و غیر متمرکز، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در تاریخ 28/3/1359 با هدف تمرکز، کنترل و نظارت بر حُسن اجرای خدمت رسانی تجمیع شد. و طی لایحه ای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تحت پوشش شهرداری تهران با تصویب شورای انقلاب شروع به فعالیت کرد.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه