نصب دوربین های پلاک خوان در 48 پایانه تاکسی

کد: 13950718155075810

https://goo.gl/7DzsZL

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرد: در 48 پایانه تاکسی دوربین های پلاک خوان برای برخورد با رانندگان شخصی متخلف نصب شده است و در صورت ثبت تخلف این رانندگان جریمه خواهند شد.

نصب دوربین های پلاک خوان در 48 پایانه تاکسی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان تاکسیرانی ، میثم مظفر  با اشاره به معضل تردد رانندگان شخصی در محدوده پایانه های تاکسیرانی گفت :معضل تردد رانندگان شخصی حوالی پایانه ها سالهاست وجود دارد که حل دائمی آن نیازمند همکاری پلیس راهور و وزارت کشور است .مظفر با اشاره به اقدامات سازمان تاکسیرانی برای حل و فصل این مشکل گفت: برای جلوگیری از مزاحمات رانندگان شخصی برای رانندگان تاکسی در 48 پایانه تاکسیرانی دوربین های پلاک خوان نصب شده است و دوربین ها به طور هوشمند رانندگان متخلف را شناسایی می کنند.

وی در ادامه با اشاره به نوسازی تاکسی های فرسوده گفت :از خردادماه امسال ما پروسه نوسازی خودورهای فرسوده را آغاز کردیم و تاکنون توانسته ایم 6 هزار خودوری فرسوده را نوسازی کنیم که امیدواریم تا آخرسال 10 هزار تاکسی فرسوده را نوسازی کنیم . 

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی افزود: امیدواریم تا پایان سال کلیه تاکسی های پیکان را از مدار حمل و نقل شهری حذف کنیم تا جهش خوبی در حوزه نوسازی تاکسی ها به وجود بیاید . مظفر با تاکید بر افزایش مراجعه رانندگان تاکسی به مراکز معاینه فنی گفت : افزایش 40 درصدی مراجعه رانندگان تاکسی به مراکز معاینه فنی را داشتیم، لاین ویژه ای در برخی از مراکز معاینه فنی برای تاکسیرانان درنظر گرفته شده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان تنها متولی امور تاکسیرانان در شهر تهران است.در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با بیش از 100 هزار تاکسیران و حدود 80 هزار تاکسی، 4.5 میلیون مسافر را روزانه جابجا می کند که سهم 22 درصدی از سفرهای حمل و نقل درون شهری را در 22 منطقه تاکسیرانی به خود اختصاص داده که با توجه به امکانات موجود رقم قابل توجهی است. ناوگان تاکسیرانی با پشت سر نهادن دورانی سخت، پر مخاطره و غیر متمرکز، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در تاریخ 28/3/1359 با هدف تمرکز، کنترل و نظارت بر حُسن اجرای خدمت رسانی تجمیع شد. و طی لایحه ای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تحت پوشش شهرداری تهران با تصویب شورای انقلاب شروع به فعالیت کرد.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه