سازمان تاکسیرانی تهران خبر داد

نصب کارت خوان و «کال سنتر» در تاکسی ها

کد: 1395052382605810

http://goo.gl/mtWg5A

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان تاکسیرانی شهر تهران از نصب دستگاه‌های کارت خوان و اجرای پروژه کال سنتر برای تاکسی‌های پایتخت خبر داد.

نصب کارت خوان و «کال سنتر» در تاکسی ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران ،بزودی  و با همکاری بانک شهر قرار است دستگاه‌های کارت خوان در تاکسی‌ها، به صورت پایلوت  نصب شود.

همچنین قرار است،سامانه «کال‌سنتر» در تاکسیرانی پایتخت تا پایان سال خبر راه اندازی شود ، تا در کوتاهترین زمان نزدیک‌ترین تاکسی را به نزدیک‌ترین مسافری که تقاضای تاکسی دارد وصل می‌کنیم.

 کال‌سنتر شامل اپیلیکیشن موبایلی است که در سیستم‌های سخت‌افزاری و موبایل رانندگان تاکسی تلفنی و گردشی نصب می‌شود و رانندگان تاکسی می‌توانند مسافران را شناسایی و جذب کنند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران

سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران به عنوان تنها متولی امور تاکسیرانان در شهر تهران است.در حال حاضر ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با بیش از 100 هزار تاکسیران و حدود 80 هزار تاکسی، 4.5 میلیون مسافر را روزانه جابجا می کند که سهم 22 درصدی از سفرهای حمل و نقل درون شهری را در 22 منطقه تاکسیرانی به خود اختصاص داده که با توجه به امکانات موجود رقم قابل توجهی است. ناوگان تاکسیرانی با پشت سر نهادن دورانی سخت، پر مخاطره و غیر متمرکز، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در تاریخ 28/3/1359 با هدف تمرکز، کنترل و نظارت بر حُسن اجرای خدمت رسانی تجمیع شد. و طی لایحه ای سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، تحت پوشش شهرداری تهران با تصویب شورای انقلاب شروع به فعالیت کرد.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی