اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383444878

رویداد خود را به تلگرام مسلح کنید!

کد: 1395052383444878

http://goo.gl/ctZ415

، اصفهان , (اخبار رسمی): یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوبی که امروزه در کشور مورد استقبال مردم واقع شده تلگرام است. از این شبکه خوب اجتماعی می توان به خوبی در برگزاری بهتر رویداد استفاده کرد.

رویداد خود را به تلگرام مسلح کنید!

کانال رویداد شما بعد از اتمام رویداد می تواند به رسانه رویداد شما تبدیل بشود. با این شرط که برای بعد از رویداد نیز برنامه رسانه ای داشته باشید.

به گزارش روابط عمومی ایونت سنتر، اگر می خواهید تلگرام را در برنامه رویدادتان جای بدهید حتما باید قبل از رویداد برای کانال و یا گروه تلگرامی خود برنامه داشته باشید.

در قبل از برگزاری رویداد تنها به تبلیغ در کانال خود اکتفا نکنید. سعی کنید در مورد رویداد نیز توضیح دهید. انتشار مداوم کوپن های تخفیف تنها از اعتبار رویداد شما کم خواهد کرد و فایده دیگری نخواهد داشت. علاوه بر این بد نیست در مورد اتفاقی که در رویداد قرار است برای شرکت کنندگان بیافتد نیز مطالبی داشته باشید.

به یاد داشته باشید که یک بازاریِ خوب داد می زند سیب سه کیلو هزار، اما یک بازاری بد تنها داد می زند سیب! این “سه کیلو هزار” ارزش است، تنها به گفتن نام رویدادتان بسنده نکنید!

تلگرام را به رویداد خود نزدیک کنید!

قبل از شروع برنامه سعی کنید یک آیین نامه برای مطالبی که قرار است در کانال تلگرام منتشر کنید داشته باشید. فرد مشخصی را نیز برای تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی رویداد مشخص کنید. بهتر است این فرد در ابتدای برنامه به افراد معرفی بشود. همین سبب می شود که افراد حاضر حس بهتری نسبت به کانالهای رویداد شما داشته باشند.

سعی کنید پیام های ثابتی برای رویداد خود داشته باشید. برای مثال قبل از شروع برنامه، یک بیوگرافی کوتاه از افراد سخنران برای مخاطبین خود بفرستید. دقت کنید این پیام ها باید هوشمندانه باشند، قرار است آنها رویداد شما را بیشتر از گوشی هایشان دنبال کنند. برای همین در درون رویداد اطلاعات زیادی منتشر نکنید تا حواس افراد پرت نشود. البته استفاده از تلگرام زنده در همایش و برنامه های بزرگ بسیار مناسب ومفید است! مخصوصا اگر بتوانید اطلاعات خود را برای تلگرام بعضی از افراد همچون روابط عمومی دستگاه های شرکت کننده در رویداد ارسال کنید.

در زمان های استراحت بد نیست که پیامی در خصوص رویداد منتشر بشود. بسیار دیده شده است بعد از زمان استراحت مخصوصا در زمان ناهار تعداد شرکت کنندگان نصف شده است، کم شدن شرکت کنندگان به این خاطر رخ می دهد که در خصوص ادامه رویداد نگاه روشنی ندارند و فکر می کنند همه چیز تمام شده است، بهتر است قبل از اینکه رویداد وارد وقت استراحت بلند مدت ناهار بشود به شرکت کنندگان اعلام کنید که اطلاعات مابقی رویداد بر روی کانال تلگرامی رویداد قرار می گیرد. با این کار آنها را برای ادامه رویداد ترغیب می کنید. در آخر برنامه اگر قرار است از افراد شماره تلفن در یافت کنید حتما به آنها اطلاع بدهید که آنها را در یک گروه و یا کانال عضو خواهید کرد. خوب است که سایر کانال های ارتباطی خود را در اخر رویداد به خوبی و با وقت کافی معرفی بکنید.

بعد از رویداد رسانه تلگرامی خود را مدیریت کنید!

کانال و یا گروه رویداد شما بعد از اتمام رویداد می تواند به رسانه رویداد شما تبدیل بشود. با این شرط که برای بعد از رویداد نیز برنامه رسانه ای داشته باشید.

در قدم اول جذب کنید. به مخاطبان خود این اطلاع را بدهید که بر روی کانال تلگرامی رویداد اطلاعات تماس با سخنرانان قرار داده می شود همین دلیل کافیست که افراد به کانال شما نیاز داشته باشند. در رویداد به آنها اعلام کنید که فایل های پاور پوینت رویداد به مرور بر روی کانال تلگرامی رویداد منتشر می شود. کار شما با این جذب مخاطب تمام نمی شود. شما می توانید در روز های بعدی قسمتی از سخنرانی یک رویداد را برای مخاطبین خود منتشر کنید اینها کارهای ابتدایی است که رسانه رویداد خود را بسازید. فکر کنید چه کار های دیگری می توانید با کانال تلگرامی خود کنید. این نکته را از یاد نبرید که هر رویداد تولد یک رسانه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایونت سنتر

ایونت سنتر ابزاری است برای ایجاد، مدیریت، جستجو، به اشتراک‌گذاری و ثبت‌نام آنلاین رویدادها که برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان می‌توانند از آن به راحتی و رایگان استفاده کنند. ایونت سنتر فرآیند ثبت‌نام شرکت‌کنندگان و مدیریت رویداد را برای برگزارکنندگان تسهیل می‌بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش