اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110794878

بهترین نتیجه چگونه به دست می آید

بازاریابی رویداد در شبکه های اجتماعی

کد: 13950613110794878

http://goo.gl/aV4Qaa

، اصفهان , (اخبار رسمی): زمانی که برای برگزاری یک رویداد تصمیم گرفته می شود؛ باید به زمان، مکان برگزاری و سیستم روش ثبت نام رویداد توجه کرده تا بهترین را انتخاب کنید تا بتوانید بازاریابی مطلوبی را برای رویدادتان داشته باشید.

بازاریابی رویداد در شبکه های اجتماعی

نکته ای که ممکن است بسیاری این برداشت اشتباه را داشته باشند این است که تلگرام یک سیستم پیام رسان است نه یک شبکه اجتماعی.

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی شرکت ایونت سنتر، قطعا شبکه های اجتماعی یکی از آسان ترین راه ها برای بازاریابی رویداد شما به شمار می رود. هرچند که شبکه های اجتماعی نیز مشکلات خاص خود را دارند ولی برای حذف این مشکلات می توان از 2 شیوه استفاده کرد.

1. تبلیغ در شبکه های اجتماعی: به عنوان مثال در تلگرام که در حال حاضر یکی از پربیننده ترین شبکه های اجتماعی در ایران  به شمار می رود. از این رو کانال های زیادی هستند که دنبال کننده های زیادی دارند و از هر دری مطلب می گذارند تا مخاطبان بیشتری جذب کنند و مدیران این کانال ها حاضرند در قبال دریافت هزینه ای تبلیغ رویداد شما را داشته باشند.(مرتبط بودن یا نبودن رویداد با موضوع کانال زیاد برای آنها مهم نیست).البته که آن تاثیری که انتظار دارید را نخواهید گرفت و در بهترین حالت می توانید کانال هایی را پیدا کنید که با بحث رویداد شما همخوانی داشته باشد تا بازدهی بهتری دریافت کنید. در این روش شما به ازای هر رویدادی تازه ای که می خواهید برگزار کنید مجددا هزینه خواهید داشت.

2.ایجاد کانال ارتباطی قبل از برگزاری رویداد نیز در بازاریابی مطلوب ارزیابی  می شود. در تلگرام  ودر حالت قبلی مثال زده شد شما می توانید خودتان یک کانال ایجاد کنید و دوستان و آشنایانی که  با زمینه کاریتان آشنایی دارند را به عضویت این کانال در بیاورید و شروع به مطلب گذاری  کنید. این روند خیلی آهسته تر از روش قبلی بوده ولی می توانداز هزینه های اضافی جلوگیری کند.

 در این میان استفاده از نکاتی درباره ساخت شبکه های اجتماعی و جذب مخاطبان بیشتر خالی از لطف نیست به عنوان مثال:

مطالب کوتاه و روان باشند تا خوانندگان بعد از چند پست اول شما خسته نشوند.
محتوای مناسب و مرتبط بگذارید تا به یک کانال خاص تبدیل شوید و مخاطبان راحت تر بتوانند مطالب شما را در گروه های دیگر به اشتراک بگذارند.
مطالب را بدون عکس نگذارید چرا که خواننده ها از متن تنها زود خسته میشوند و کانال شما را ترک می کنند.
عکسها و فیلم های مربوط به رویدادهای قبلی که برگزار کردید را در کانال به اشتراک بگذارید تا مخاطبان را به تکاپو بیاندازید.
حتما زمانی که مطالب مربوط به یک رویداد را در کانال می گذارید لینک مستقیم ثبت نام آن را در زیر مطلب بگذارید تا متقاضیان گمراه نشوند.
ادامه مطلب را در بلاگ ایونت سنتر بخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایونت سنتر

ایونت سنتر ابزاری است برای ایجاد، مدیریت، جستجو، به اشتراک‌گذاری و ثبت‌نام آنلاین رویدادها که برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان می‌توانند از آن به راحتی و رایگان استفاده کنند. ایونت سنتر فرآیند ثبت‌نام شرکت‌کنندگان و مدیریت رویداد را برای برگزارکنندگان تسهیل می‌بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]