اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613110764878

هر آنچه درباره توییتر می دانید و نمی دانید

کد: 13950613110764878

http://goo.gl/LRh3KO

، اصفهان , (اخبار رسمی): توییتر نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین است که به کاربرانش امکان می‌دهد پست‌هایی متن محور تا 140 کاراکتر را، معروف به “توییت”، بفرستند و بخوانند.

هر آنچه درباره توییتر می دانید و نمی دانید!!!

به گزارش روابط عمومی ایونت سنتر،  در مارس 2006 توییتر را “جک دورسی ابداع و در ژوئیه همان سال راه‌اندازی کرد. این سرویس به سرعت محبوبیتی جهانی پیدا کرد، با حدود 150 میلیون کاربر فعال از سال 2012، که روزانه بیش از 340 میلیون توییت پست و بیش از 6 میلیون مورد جستار می‌کنند. توییتر را “پیامک اینترنتی” توصیف کرده‌اند.

جک دورسی می‌گوید: “خیلی تصادفی واژه توییتر (twitter) به ذهنمان خطور کرد که انتخاب خیلی خوبی هم بود. این واژه به معنای “زنجیره کوتاهی از اطلاعات نامرتبط “و صدای پرنده‌ است. و محصول ما هم دقیقاً همین است.”

ویژگی‌های توییتر

توییتر در مقایسه با دیگر شبکه های اجتماعی دسترسی به مراتب راحت تر و سریع تری دارد و کاربران توییتر در کوتاه ترین زمان ممکن می توانند با ارسال توییت، آن را میلیون ها کاربر دیگر در سراسر جهان به اشتراک بگذارند.

برخی از ویژگی های توییتر:

1. توییتر به کاربران امکان می‌دهد تا در زمانی کوتاه توییت های جدید بفرستند و آخرین توییت های کاربران دیگر را نیز بخوانند.

2. هریک از پیام‌های توییتر (توییت) محدود به 140 کاراکتر است که به سرعت بر روی سایت توییتر یا تلفن های همراه قابل دریافت است.

3. کاربران می‌توانند به‌روزرسانی توییت‌ها را از طریق سایت توییتر، پیامک، RSS، ایمیل یا نرم افزار‌های کاربردی ارتباطی بفرستند و دریافت کنند.

4. امکان ارسال انبوه پیامک

5. امکان ایجاد هویت های مجازی برای پرمخاطب نشان دادن یک موضوع خاص با هدف الغای فضای ذهنی مورد نظر به کاربران

توییتر برای چه کسابی جذاب است؟

معمولاٌ افرادی که از توییتر استفاده می کنند اشخاص متخصص و حرفه ای هستند و برای به اشتراک گذاشتن اتفاقات و اطلاعات مهم تخصصی و علمی خود از آن استفاده می کنند.

دسته دیگر، افراد مشهور و دولتمردان هستند برای از آن برای ارتباط با طرفداران خود استفاده می کنند.

توییتر که تا امروز به عنوان یک شبکه معتدل در جذب مساوی مخاطبین خانم و آقا محسوب می‌شد، اکنون بیشتر مورد پسند مردان است تا زن‌ها! بر اساس گزارش Pew، حدود 22 درصد از مردان و 15 درصد از زنان از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.

تبلیغات در توییتر

در توییتر مخاطبانی خاص با علایق خاص و به اصطلاح افراد گیک به گشت و گذار می پردازند. تبلیغ رویدادتان به شرطی در توییتر جواب میدهد که تخصصی باشد. چرا که رویدادهای عمومی در این شبکه اجتماعی مخاطبی ندارند ولی رویدادهای تخصصی بیشتر مورد توجه قرار می گیرند و خواهان دارند. شما نیز میتوانید با مدیریت مناسب از شرایط توییتر به بهترین شکل برای تبلیغ رویدادتان استفاده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایونت سنتر

ایونت سنتر ابزاری است برای ایجاد، مدیریت، جستجو، به اشتراک‌گذاری و ثبت‌نام آنلاین رویدادها که برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان می‌توانند از آن به راحتی و رایگان استفاده کنند. ایونت سنتر فرآیند ثبت‌نام شرکت‌کنندگان و مدیریت رویداد را برای برگزارکنندگان تسهیل می‌بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح