اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383454878

بازخوردگیری عنصر فراموش شده رویدادها

کد: 1395052383454878

http://goo.gl/II4eSO

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مطلب می خواهیم یکی از مهم ترین کارهایی که سبب می شود رویدادهای بعدی شما کیفیتی چندین برابر نسبت به رویداد اولتان داشته باشد را معرفی کنیم. و آن چیزی جز بازخورد گیری نیست.

عنصر فراموش شده رویدادها

بازخوردگیری یک رویداد علاوه بر اینکه گام های بعدی شما را محکمتر می کند، کیفیت کار و ارائه رویدادهای بعدیتان را قطعا چند پله بالا می برد.

به گزارش روابط عمومی ایونت سنتر، اگر می خواهید رویداد های بعدی شما بهتر بشوند، بازخوردگیری رویداد یکی از مهم ترین کارهایی است که بعد از اتمام یک رویداد قطعا لازم است انجام دهید. بازخوردگیری یک رویداد یک فرآیند است و نباید به گذاشتن یک دفترچه و یا پخش چندین برگه نظر سنجی ختم بشود. بد نیست فرآیند بازخوردگیری از رویداد را با هم تیتر وار مرور کنیم.

قدم اول، رسمیت دادن به پروسه باز خورد گیری

از شروع رویداد تا پایان آن حتما جایی برای بازخوردگیری در نظر گرفته شود علاوه بر این باید از طریق مجری برنامه و یا سخنرانان حتی از مخاطبین خواسته شود در پروسه بازخوردگیری شرکت پیدا کنند.

مستقیم یا غیر مستقیم

بازخوردگیری یک رویداد می تواند به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم صورت بگیرد. در روش مستقیم بی واسطه با مخاطبین رویداد به گفتگو می نشینیم و در روش غیر مستقیم از آنها می خواهیم که بوسیله یک متن نظر خود را با ما در میان بگذارند. این روش ها باید کاملا حساب شده باشند چرا که فرصت زیادی برای بازخوردگرفتن از افراد شرکت کننده در رویداد وجود ندارد. برنامه ریزی برای یک بازخوردگیری مشخص و هدف مند کار بسیار مهمی است.

تحلیل داده ها

 داده های دریافت شده باید مورد تحلیل قرار بگیرند این تحلیل است که شما را در برگزاری رویدادهای بعدیتان کمک خواهد کرد، هرچه داده های بیشتر و باکیفیت تری بدست آورده باشید تحلیل های بهتری می توانید انجام بدهید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایونت سنتر

ایونت سنتر ابزاری است برای ایجاد، مدیریت، جستجو، به اشتراک‌گذاری و ثبت‌نام آنلاین رویدادها که برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان می‌توانند از آن به راحتی و رایگان استفاده کنند. ایونت سنتر فرآیند ثبت‌نام شرکت‌کنندگان و مدیریت رویداد را برای برگزارکنندگان تسهیل می‌بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش