اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395052383514878

به دنبال بهترین مجری باشید

شاخص های انتخاب مجری

کد: 1395052383514878

http://goo.gl/MmNz3C

، اصفهان , (اخبار رسمی): قلب یک رویداد در دستان مجری برنامه است. اگر می خواهید رویداد خوبی برگزار کنید، باید به دنبال بهترین مجری باشید.

مجری شون چه خوبه!

انتخاب مجری همانند انتخاب یک عینک می باشد، همانطور که بدون آنکه عینکی را به چشم بزنید آن را انتخاب نمی کنید، انتخاب مجری نیز به همین صورت است

به گزارش ایونت سنتر، گفته می شود یک مجری می تواند یک رویداد بد را به یک رویداد خوب تبدیل کند و برعکس آن یک مجری بد می تواند یک رویداد خوب و عالی را تا مرز نابودی به پیش ببرد. بخش مهمی از هر رویداد در روز اجرا بر دوش مجری است. در انتخاب مجری رعایت نکاتی می تواند سبب شود رویدادی سر زنده و شاداب داشته باشید.

جوان یا پیر

این مهم است که چه برنامه ای دارید، در برنامه ای که برای مسئولین شهری و بزرگان شهر قرار است برگزار کنید، پیر یا جوان بودن شاید اهمیت زیادی نداشته باشد و تنها تخصص افراد مهم است. اما در مورد رویدادهای مثلا استارتاپی و یا رویدادهایی که با دانش اموزان و دانشجویان سر و کار دارد، انتخاب یک مجری پیر یک ریسک بزرگ است.

تست بگیرید

انتخاب مجری همانند انتخاب یک عینک می باشد، همانطور که بدون آنکه عینکی را به چشم بزنید آن را انتخاب نمی کنید، انتخاب مجری نیز به همین صورت است، از مجری بخواهید قسمت اول خوش آمد گویی به مهمانان برنامه را جلوی شما اجرا کند. این مهم نیست که شما در امور گویندگی و اجرا تخصص دارید و یا نه! از او بخواهید در مقابل شما و دوستان تان اجرا کند و ببینید نظر افراد تیم در مورد مجری به چه صورت است. اگر نحوه بیان و تن صدای مجری برای تان دلنشین بود و در صدایش صلابتی حس کردید و نحوه  انتخاب کلماتش را به آنچه که در فکر داشته اید نزدیک یافتید آنگاه تصمیم بگیرید. با چشمانی بسته هیچ کس را انتخاب نکنید.

رویداد مهم تر از هر مجری هست

شاید حضور مجری سرشناس و محبوبی در رویدادتان به آن رنگ و بوی خاصی بدهد اما فراموش نکنید، در چنین برنامه هایی همه به مجری بیش از شما به عنوان برگزار کننده و رویدادتان توجه می کنند، شما که نمی خواهید در سایه یک مجری قرار بگیرید؟ کسی را انتخاب کنید که خود را تبلیغ نکند بلکه رویداد شما و عوامل برگزاری را تبلیغ کند و در راستای اهداف شما گام بردارد.

تنها روز اجرا نیست

 مجری انتخاب کنید که حداقل در دو جلسه قبل از روز اجرای رویداد بتوانید با او جلسه داشته باشید، بهترین مجری ها اگر در جریان برنامه نباشند بیش از پنجاه درصد کارایی نخواهند داشت، این جلسه ها به شما کمک می کنند تا علاوه بر اینکه جلوی بسیاری از ناهماهنگی ها گرفته شود، به خوبی اهداف رویداد تان به مجری تفهیم گردد و در روز اجرا مجری به توانایی ها و اهداف شما به عنوان نهاد برگزاری رویداد بیش از پیش توجه کند.

رعایت چنین موارد کوچک و بسیار مهمی سبب می شود با چشمانی باز و قلبی مطمئن به سراغ روز اجرا بروید و از بسیاری از حوادث غیرقابل پیش بینی پیشگیری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایونت سنتر

ایونت سنتر ابزاری است برای ایجاد، مدیریت، جستجو، به اشتراک‌گذاری و ثبت‌نام آنلاین رویدادها که برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان می‌توانند از آن به راحتی و رایگان استفاده کنند. ایونت سنتر فرآیند ثبت‌نام شرکت‌کنندگان و مدیریت رویداد را برای برگزارکنندگان تسهیل می‌بخشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش