اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398085765

وزارت کشاورزی انجام داد

اصلاح دستور العمل واردات دانه های روغنی

کد: 1395060398085765

http://goo.gl/Nanp0p

، تهران , (اخبار رسمی): وزارت جهاد کشاورزی طی نامه ای دستورالعمل واردات دانه های روغنی را اصلاح کرد.

اصلاح دستور العمل واردات دانه های روغنی

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغن کشی ایران، در این دستورالعمل به منظور تسهیل خرید انواع دانه های روغنی و روغن خام، ضرایب مربوط به واردات دانه های روغنی به ازاء خرید دانه های گلرنگ و آفتابگردان داخلی، مطابق ضرایب در نظر گرفته شده برای دانه کلزا تعیین و اصلاح شده است.

ضرایب واردات دانه های روغنی برای سال 1395 به شرح جدول زیر است.

ردیف خرید یک کیلوگرم دانه اجازه واردات دانه های روغنی با تعرفه 5 درصد (کیلوگرم) اجازه واردات انواع روغن با تعرفه 10 درصد (کیلوگرم)
1 دانه کلزا، آفتابگردان و گلرنگ 36 7
2 سویا 28/5 5/5

لازم به توضیح است مجوز واردات در قبال خرید دانه روغنی از کشاورزان و پرداخت وجه آنها که به تایید شرکت بازرگانی دولتی رسیده باشد صادر می گردد.همچنین درصورتیکه هنگام تقاضای واردات دانه تولید داخل موجود نباشد ، متقاضیان واردات می توانند به شرط سپردن تعهد خرید دانه  در اولین فصل برداشت پس از تاریخ درخواست نسبت به واردات دانه روغنی یا روغن خام با رعایت سایر مقررات اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران

کوشش در جهت استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی اعضا از طریق ایجاد زمینه‌های مساعد به منظور نیل به اهداف انجمن. جمع آوری اطلاعات، بررسی و تحقیق درباره مشکلات، شناخت نیازها و اولویت‌ها. برنامه ریزی برای تأمین نیازهای صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعالیت‌ها. کوشش در ارتقای بهره وری منابع و ظرفیت تولید، انتقال نوآوری تکنولوژیک.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]