اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200405765

افزایش میزان صادرات کنجاله سویای آرژانتین به ایران

کد: 13950923200405765

https://goo.gl/jfVDdW

، تهران , (اخبار رسمی): میزان صادرات کنجاله سویای 5 کشور اصلی صادر کننده در ماه نوامبر بهبود پیدا کرد و به 4/75 میلیون تن رسید .

افزایش میزان صادرات کنجاله سویای آرژانتین به ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران، این در حالیست که میزان صادرات ماه گذشته این کشورها 4/32 میلیون تن و در سال گذشته 4/31 میلیون تن بود .

این در حالیست که میزان صادرات کنجاله سویای آمریکا و برزیل نسبتا پایین بود و آرژانتین میزان صادرات کنجاله های سویای خود را با افزایش به 2/7 تا 2/9 میلیون تن رساند همچنین میزان افزایش سالیانه صادرات آرژانتین به کشورهای ایران ، اتحادیه اروپا ، کره جنوبی ، ویتنام و چند کشور دیگر قابل ملاحظه بود .

بر همین اساس میزان صادرات روغن سویا به هندوستان کاهش چشمگیری پیدا کرد و به همین دلیل میزان موجودیهای ذخیره روغن سویای هندوستان در 2 الی3 هفته اول ماه دسامبر کاهش پیدا خواهد کرد .

در مقایسه با میزان کاهش یافته صادرات روغن سویا و کنجاله که در ماه سپتامبر و اکتبر سال 2016 رخ داد در ماه نوامبر میزان صادرات تا این تاریخ از فصل هنوز هم کمتر از میزان صادر شده سال گذشته است.

در ماه نوامبر میزان صادرات روغن سویای آمریکا ، آرژانتین ، برزیل و پاراگوئه به 0/76 میلیون تن رسید که این بالاتر از 0/61 میلیون تن صادرات در ماه و لیکن پایین تر از میزان صادرات سال گذشته است (صادرات سال 2015 در حدود 0/82 میلیون تن بود) میزان بالای نیازهای داخلی روغن سویا به عنوان خوراک تولید بیودیزل در آرژانتین ، آمریکا و برزیل باعث کاهش میزان موجودی‌های ذخیره روغن سویای صادراتی شد .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران

کوشش در جهت استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی اعضا از طریق ایجاد زمینه‌های مساعد به منظور نیل به اهداف انجمن. جمع آوری اطلاعات، بررسی و تحقیق درباره مشکلات، شناخت نیازها و اولویت‌ها. برنامه ریزی برای تأمین نیازهای صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعالیت‌ها. کوشش در ارتقای بهره وری منابع و ظرفیت تولید، انتقال نوآوری تکنولوژیک.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]