اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950923200345765

افرایش میزان صادرات روغن آفتابگردان روسیه به ایران

کد: 13950923200345765

https://goo.gl/O9SiyP

، تهران , (اخبار رسمی): میزان صادرات روغن و کنجاله آفتابگردان روسیه روند صعودی را تجربه کرده که هدف فروش بازار آن کشورهای ایران و ترکیه بوده است.

افرایش میزان صادرات روغن آفتابگردان روسیه به ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران، در ماه اکتبر همانطور که انتظار می رفت میزان صادرات روغن و کنجاله آفتابگردان روسیه روند صعودی داشت . 

افزایش داخلی روغنکشی های آفتابگردان و محصولات آن فراتر از میزان سال گذشته نیز رفت. اکثر میزان رشد تولید روغن آفتابگردان روسیه به ایران و ترکیه صادر شد در حالیکه اکثر کنجاله سویای روسیه به ترکیه و کشورهای جنوب شرقی آسیا فروخته شد.

مضاف بر این میزان صادرات دانه های آفتابگردان روسیه در ماه اکتبر به بالاترین حد در 6 ماه گذشته رسید این 19 هزار تن دانه آفتابگردان تولیدی ماه اکتبر بهاتحادیه اروپا و ترکیه صادر شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران

کوشش در جهت استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی اعضا از طریق ایجاد زمینه‌های مساعد به منظور نیل به اهداف انجمن. جمع آوری اطلاعات، بررسی و تحقیق درباره مشکلات، شناخت نیازها و اولویت‌ها. برنامه ریزی برای تأمین نیازهای صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعالیت‌ها. کوشش در ارتقای بهره وری منابع و ظرفیت تولید، انتقال نوآوری تکنولوژیک.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]