اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951006207665765

انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران خبر داد

افزایش میزان صادراتی روغن آفتابگردان به ایران

کد: 13951006207665765

https://goo.gl/eLPyCF

، تهران , (اخبار رسمی): اکثر میزان رشد صادراتی روغن آفتابگردان کشورهای G3 به کشورهای ایران، چین، مصر و هندوستان تعلق دارد.

افزایش میزان صادراتی روغن آفتابگردان به ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران، اکثر میزان رشد صادراتی روغن آفتابگردان کشورهای G3 در حد فاصل میان ماه اکتبر تا نوامبر سال 2016 به کشورهای ایران ، چین ، مصر و هندوستان صادر شد . 

بسیاری از کشورهای دیگر نیز از میزان فراوان روغن آفتابگردان و قیمتهای جذاب این روغن در نواحی دریای سیاه بهره برداری کردند و خریدهای خود را افزایش دادند تا کسری وارداتی روغن سویا و روغن پالم خود را جبران نمایند .

با در نظر گرفتن این واقعیت که بسیاری از خریدارهای عمده جهانی احتمالا میزان خریدهای روغن آفتابگردان خود را افزایش خواهند داد، این احتمال وجود دارد که میزان موجودیهای ذخایر صادراتی روغن آفتابگردان کشورهای جنوب شرقی آسیا زودتر از زمانی که پیش بینی شده بود کاهش پیدا کند و به این ترتیب ارزانی قیمت روغن آفتابگردان در مقابل روغن سویا کاهش پیدا می  کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران

کوشش در جهت استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی اعضا از طریق ایجاد زمینه‌های مساعد به منظور نیل به اهداف انجمن. جمع آوری اطلاعات، بررسی و تحقیق درباره مشکلات، شناخت نیازها و اولویت‌ها. برنامه ریزی برای تأمین نیازهای صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعالیت‌ها. کوشش در ارتقای بهره وری منابع و ظرفیت تولید، انتقال نوآوری تکنولوژیک.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]