اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951102224015765

دستورالعمل ترخیص دانه های روغنی اعلام شد

ارائه ضمانت نامه بانکی برای معافیت گمرکی

کد: 13951102224015765

https://goo.gl/dZlmLA

، تهران , (اخبار رسمی): در صورت عدم موجودی دانه‌های روغنی تولید داخل، متقاضیان می‌توانند با ارائه ضمانت‌نامه بانکی نسبت به ترخیص روغن خام و دانه‌های روغنی با استفاده از معافیت گمرکی اقدام کنند.

ارائه ضمانت نامه بانکی برای معافیت گمرکی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران، با عنایت به نامه مورخ 28 دی ماه امسال مدیرکل دفتر مقررات و استاندارد های بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی متقاضیان واردات دانه‌های روغنی تولید داخل می توانند با ارائه ضمانت‌نامه بانکی در صورت عدم موجودی دانه روغنی از معافیت گمرکی استفاده کنند. 

در نامه فوق آمده است: با عنایت به برگزاری جلسه در این خصوص، مقرر  شد در صورت عدم موجودی دانه‌های روغنی تولید داخل، متقاضیان می‌توانند با ارائه ضمانت‌نامه بانکی به آن شرکت( شرکت بازرگانی دولتی ایران) نسبت به ترخیص روغن خام و دانه‌های روغنی با استفاده از معافیت گمرکی اقدام کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن صنفی صنایع روغنکشی ایران

کوشش در جهت استیفای حقوق و خواست‌های مشروع و قانونی اعضا از طریق ایجاد زمینه‌های مساعد به منظور نیل به اهداف انجمن. جمع آوری اطلاعات، بررسی و تحقیق درباره مشکلات، شناخت نیازها و اولویت‌ها. برنامه ریزی برای تأمین نیازهای صنفی، آموزش، توسعه و گسترش فعالیت‌ها. کوشش در ارتقای بهره وری منابع و ظرفیت تولید، انتقال نوآوری تکنولوژیک.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]