اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060398235615

فرصت ارسال عکس دوسالانه ارس تمدید شد

کد: 1395060398235615

http://goo.gl/BCCVIH

، تبریز , (اخبار رسمی): دبیر دوسالانه ملی عکس ارس گفت: با استقبال عکاسان و هنرمندان سراسر کشور، فرصت پیش بینی شده در تقویم دوسالانه عکس ارس تغییر کرده و تا پایان روز هشتم شهریور ماه تمدید شد.

فرصت ارسال عکس دوسالانه ارس تمدید شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، مختار خوش پیمان با اعلام این خبر گفت: براساس تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره فرصت اعلام شده برای ارسال عکس به دبیرخانه دوسالانه ارس که پنجم شهریور ماه به پایان می رسید به مدت 3روز تا پایان روز  8شهریور ماه تمدید شد.
خوش پیمان افزود: در روزهای پایانی فرصت ارسال عکس به دوسالانه عکس ارس، شاهد حضور عکاسانی از سراسر کشور در منطقه بودیم و عکاسان برای ارسال عکس های خود خواهان تمدید فرصت ارسال بودند که در شورای سیاستگذاری مطرح و تمدید سه روزه مهلت ارسال عکس تصویب شد.
دبیر دوسالانه ملی عکس ارس تاکید کرد: بدیهی است زمان تمدیدی اعلام شده دوسالانه در دیگر موارد اعلامی دوسالانه تاثیری نداشته و دوسالانه عکس ارس در موعد مقرر برگزار می شود.
خوش پیمان به حضور گسترده عکاسان از سراسر ایران و ارسال عکس توسط آنان اشاره و تاکید کرد: هیات بازبینی از تاریخ 9 تا 12 شهریور به بررسی آثار ارسالی اقدام کرده و نتایج خود را در خصوص انتخاب تصاویر به دبیرخانه اعلام خواهند کرد.
وی گفت: دوسالانه عکس ارس با حضور داوران خارجی در کنار داوران سرشناس ایرانی برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است دوسالانه ملی عکس ارس با هدف معرفی زیبایی ها و پتانسیل های ارس در سطح ملی در پنج بخش طبیعت، مستند اجتماعی، معماری و بناهای تاریخی، صنایع و مراکز اقتصادی و تکنیکهای ویژه عکاسی برگزار می شود.
همچنین انتخاب و داوری عکس ها، اطلاع رسانی نتایج و اختتامیه آن به ترتیب در تاریخ های دهم، پانزدهم و بیستم شهریور انجام می گیرد و از تاریخ 20 تا 31 شهریورماه نمایشگاهی از تصاویر منخب برگزار می گردد و به نفرات اول تا سوم این جشنواره به ترتیب مبلغ 30، 25 و 20 میلیون ریال بهمراه تندیس دوسالانه و دیپلم افتخار اهدا می شود.
همچنین جایزه ویژه در بخش تکنیک های عکاسی و با انتخاب هیات داوران مبلغ 30 میلیون ریال جایزه نقدی بهمراه تندیس دوسالانه و دیپلم افتخار بعنوان جایزه ویژه به عکس منتخب تعلق می گیرد و به بیشترین تعداد عکس انتخابی از یک عکاس لوح سپاس اعطا می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس

منطقه آزاد ارس با توانمند سازی و بهره‌گیری از ظرفیت ها، فرصتها و پتانسیل‌های سرزمین اصلی از نقش آفرینان اصلی در شکوفایی و بالندگی کشور در جهت توسعه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی و دستیابی به تکنولوژی های نوین و احراز جایگاه اول اقتصادی کشور در منطقه، و تعمیق امنیت در مرزها بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]