اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 1395060499005743

ایجاد شهرک نساجی چین در ایران

کد: 1395060499005743

http://goo.gl/a3PV6y

، (اخبار رسمی): نشست رسمی با هیات عالی رتبه به سرپرستی معاون دبیرکل استان سین کیانگ چین با هدف افزایش روابط دوجانبه تجاری بین ایران و سین کیانگ برگزار شد.

ایجاد شهرک نساجی چین در ایران

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و چین، عسگراولادی،رئیس اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین با اشاره به همکاری چند ساله دو کشور ضمن خوشامدگویی به هیات مذکور از ایشان خواستند هیاتهای چینی بیشتر به توسعه سرمایه گذاری و تولیدات مشترک در کشور فکر و برنامه ریزی نمایند. 

وی اعلام کرد که اتاق ایران و چین از سرمایه گذاری تجار چینی در ایران و صادرات به کشورهای منطقه حمایت می کند. 
لیان یونگ، معاون دبیر کل دولت محلی استان سین کیانگ در این نشست به ضرورت همکاری های بیشتر کشور ایران و استان سین کیانگ تاکید کرد. این هیات برای اولین بار در ایران حضور پیدا کرده اند و از علاقه مندی کشور چین به سرمایه گذاری در ایران در زمینه های پارچه و نساجی و ایجاد شهرک صنعتی نساجی در ایران سخن گفتند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی ایران و چین

با توجه به اقتصاد درحال رشد چین و ضرورت ایجاد ارتباط نزدیکتر بنگاه‌های بخش خصوصی کشورمان با آن کشور ، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در صدد برآمد تا با ایجاد تشکلی سازماندهی شده ، گام‌های مناسبتری را در جهت حرکت صحیح به سوی اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین هم‌اکنون با بیش از 4000 عضو ، یکی از بزرگترین و فعالترین اتاق‌های مشترک فعال کشوردر ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]