اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159125743

کیفیت کالاهای چین طبق اعلام خریدار تعیین می شود

کد: 13950725159125743

https://goo.gl/PZaxA8

، (اخبار رسمی): 85 تولید کننده صنعتی استان «جی جیانگ» چین آخرین دستاوردهای خود در زمینه ماشین آلات و قطعات صنعتی مصرفی را به نمایش گذاشته اند.

کیفیت کالاهای چین طبق اعلام خریدار تعیین می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از اتاق بازرگانی مشترک ایران و چین، خن جی یه معاون اداره بازرگانی استان جی جیانگ چین با معرفی این استان گفت: این استان در 6 ماه نخست امسال سه میلیارد و 400 میلیون دلار با ایران رابطه تجاری داشته است و نزدیک به 50 درصد کالاهای صادراتی چین به ایران از بنادر این استان بارگیری و صادر می شود.
وی همچنین با بیان اینکه همکاری های میان ایران و این استان در همه زمینه ها بوده است، گفت: با تلاش و مشارکت دو کشور، سطح همکاری های بین دو کشور ارتقا یافته و با ثبات همراه است.
وی ادامه داد: دو سال گذشته حجم تجارت دو کشور 52 میلیارد دلار بوده که با کاهش قیمت نفت، امسال حجم تجارت به 37 میلیارد دلار رسیده است.
سیدمجتبی موسویان مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه احیای جاده ابریشم که ارتباط بسیاری از ملت های آسیایی را ممکن می کند از سوی چین در سال 2013 مطرح شد، افزود: امیدواریم همکاری های میان ایران و چین به ویژه در بین استان های دو کشور هرچه بیشتر توسعه پیدا کند.
وی با اعلام اینکه استان جی جیانگ چین پتانسیل همکاری زیادی با استان های تراز اول ایران دارد، اظهار داشت: به تازگی هیاتی از این استان به ایران سفر کردند و امروز نیز در نمایشگاه صنعت، حضور پررنگی دارند.
موسویان با بیان اینکه امیدواریم بزودی یک هیات ایرانی از استان جی جیانگ چین دیدن کند، گفت: درآمد سرانه این استان و شانگهای چین از بسیاری از کشورهای اروپایی بالاتر است ضمن آنکه کشور چین طرف تجاری 120 کشور در جهان است.
مدیرکل دفتر آسیا و اقیانوسیه سازمان توسعه تجارت درباره افزایش کیفیت کالاهای وارداتی از چین، گفت: کشور چین 13 استاندارد برای کیفیت کالاها تعریف کرده است و کیفیت کالاهای وارداتی بستگی به درخواست واردکنندگان دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی ایران و چین

با توجه به اقتصاد درحال رشد چین و ضرورت ایجاد ارتباط نزدیکتر بنگاه‌های بخش خصوصی کشورمان با آن کشور ، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در صدد برآمد تا با ایجاد تشکلی سازماندهی شده ، گام‌های مناسبتری را در جهت حرکت صحیح به سوی اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین هم‌اکنون با بیش از 4000 عضو ، یکی از بزرگترین و فعالترین اتاق‌های مشترک فعال کشوردر ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]