اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921198725743

چین محدودیت های سرمایه گذاری خارجی را کاهش می دهد

کد: 13950921198725743

https://goo.gl/XetuaB

، (اخبار رسمی): چین اعلام کرده که برای سامان دادن به اوضاع اقتصادی و تحرک بیشتر تجاری محدودیت برای سرمایه گذاران خارجی را کاهش می دهد.

چین محدودیت های سرمایه گذاری خارجی را کاهش می دهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی ایران و چین، براساس مقررات موجود در شرایط فعلی 93 مورد محدودیت قانونی برای سرمایه گذاری خارجی وجود دارد که به 62 مورد کاهش خواهد یافت.
کمیسیون اصلاحات و توسعه ملی امروز جمعه در تارنمای خود اطلاعات مربوط به کاهش محدودیت ها را منتشر کرد و از مردم خواسته است دیدگاه های خود را درخصوص موارد کاهش محدودیت اعلام کنند.
بسیاری از بخش های تجاری و اقتصادی چین بر روی سرمایه گذاران خارجی بسته است و این باعث نگاهی منفی در میان سرمایه گذاران کشورهای دیگر شده است.
از سوی دیگر چین در شرایط خوب اقتصادی به سر نمی برد و در ماه های گذشته تجارت خارجی این کشور کاهش داشته و بیش از 500 میلیارد دلار از سرمایه ها از کشور خارج شده است.
با وجود همه این محدودیت ها بازار چین هنوز برای خارجیان جذابیت دارد و در 10 ماه امسال میلادی میزان سرمایه گذاری خارجی در این کشور با یک افزایش چهار ممیز دو درصدی به 96 میلیارد و 800 میلیون دلار رسیده است.
چین امیدوار است که رشد اقتصادی این کشور در کل سال جاری میلادی با انجام اصلاحاتی از قبیل کاهش محدودیت سرمایه گذاری و تغییر ارزش پول ملی این کشور به حدود شش و نیم تا هفت درصد برسد که در ابتدای سال هدف گذاری شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

اتاق بازرگانی ایران و چین

با توجه به اقتصاد درحال رشد چین و ضرورت ایجاد ارتباط نزدیکتر بنگاه‌های بخش خصوصی کشورمان با آن کشور ، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران در صدد برآمد تا با ایجاد تشکلی سازماندهی شده ، گام‌های مناسبتری را در جهت حرکت صحیح به سوی اتاق بازرگانی و صنایع ایران و چین هم‌اکنون با بیش از 4000 عضو ، یکی از بزرگترین و فعالترین اتاق‌های مشترک فعال کشوردر ایران می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]